Nordea Business Centre 0200 2525

Hos Nordea Business Centre får du information och råd om bankärenden per telefon eller via nätbankens kundpost. Identifiera dig med bankkoderna då du ringer. Du får då snabbare betjäning och kan tryggt sköta företagets olika bankärenden.

Nordea Business Centre 0200 2525

  • Betjäning vardagar kl. 9.00–16.30.
  • Korta bankdagar (nyårsafton och skärtorsdag) kl.9–16.
  • Samtalet kostar lokalnätsavgift/mobilsamtalsavgift.
  • Vid samtal från utlandet +358 200 2525
Yritysten verkkopalveluihin kirjaudutaan nyt joko tunnuslukusovelluksella tai tunnuslukulaitteella. 

Tässä muutama käyttöönottoa helpottava vinkki:

Tunnuslukusovellus

Jos olet saanut Nordealta tekstiviestin ja ohjeet kirjautua Yrityksen asiakirjat -palveluun, voit ottaa tunnuslukusovelluksen käyttöön heti itsepalveluna. Palveluun voit tunnistautua suomalaisen pankin henkilöasiakkaan tunnuksilla. Käyttöönoton ohjeet löydät täältä. Huomioithan, että sovellus kannattaa aina ladata ainakin kahteen laitteeseen mahdollisen katoamisen tai rikkoontumisen varalta.

Tunnuslukulaite

Tunnuslukulaitteen voit tilata Omapostilla (nordea.fi /omaposti). Kerro viestissäsi yrityksen nimi ja y-tunnus ja että haluat tilata tunnuslukulaitteen. Lue lisää tunnuslukulaitteesta.

Voit ottaa uuden tunnistautumisen ratkaisun käyttöösi myös soittamalla Nordea Business Centreen puh. 0200 2121 (klo 8-20). Huomioithan, että palvelussamme on ajoittain jonoa uudistuksesta johtuen.