Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Yrityksen mobiilipankki

Nordean Yrityksen mobiilipankilla hoidat yrityksesi päivittäiset pankkiasiat kätevästi missä ja milloin vain. Voit esimerkiksi maksaa laskuja, katsoa tili- ja lainatietoja sekä käyttää valuuttalaskuria. Yrityksen mobiilipankki on tarkoitettu Yrityksen Classic-verkkopankkiasiakkaille.

Yrityksen mobiilipankissa voit:

  • katsoa tiliesi saldo- ja tapahtumatiedot
  • tehdä tilisiirtoja omien tiliesi välillä
  • maksaa laskuja
  • lukea maksun tiedot viivakoodi- ja QR-koodinlukijalla
  • tarkistaa lainojesi tiedot
  • lukea ja lähettää verkkopankin posteja
  • vertailla eri maiden valuuttoja valuuttalaskurilla


Mobiilipankin käyttöönotto

Käyttääksesi Yrityksen Mobiilipankkia tarvitset:

  • Nordean Yrityksen Classic-verkkopankkisopimuksen ja
  • Mobiililaitteen, johon voit ladata mobiilisovelluksen. Yrityksen mobiilipankki on suunniteltu toimimaan seuraavissa älypuhelimissa ja tableteissa:
    iPhone (iOS 7.1 ja uudemmat)
    iPad (iOS 7.1 ja uudemmat)
    Android -puhelimet (4.1 ja uudemmat)

Kirjautuminen mobiilipankkiin

Kirjaudu Yrityksen mobiilipankkiin ja vahvista tapahtumia Nordea Tunnusluvut-sovelluksella.

Tunnuslukusovelluksen myötä voit luopua paperisesta tunnuslukukortista ja tunnuslukujen yliviivauksesta.

Lue lisää tunnuslukusovelluksesta

Hups! Ota evästeet käyttöön nähdäksesi tämän sisällön Nordealta

Ehdot ja hinnat

Ehdot ja hinnat

Yrityksen mobiilipankki on tarkoitettu Yrityksen Classic-verkkopankkia käyttäville asiakkaille. Yrityksen mobiilipankin käyttöön sovelletaan Yrityksen Classic-verkkopankin palveluehtoja ja hinnoittelua. Lisätietoja