Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Yrityksen mobiilipankki

Nordean Yrityksen mobiilipankilla hoidat yrityksesi päivittäiset pankkiasiat kätevästi missä ja milloin vain. Voit esimerkiksi maksaa laskuja, katsoa tili- ja lainatietoja sekä käyttää valuuttalaskuria. Yrityksen mobiilipankki on tarkoitettu Yrityksen Classic-verkkopankkiasiakkaille.

Yrityksen mobiilipankissa voit:

  • katsoa tiliesi saldo- ja tapahtumatiedot
  • tehdä tilisiirtoja omien tiliesi välillä
  • maksaa laskuja
  • lukea maksun tiedot viivakoodi- ja QR-koodinlukijalla
  • tarkistaa lainojesi tiedot
  • lukea ja lähettää verkkopankin posteja
  • vertailla eri maiden valuuttoja valuuttalaskurilla


Mobiilipankin käyttöönotto

Käyttääksesi Yrityksen Mobiilipankkia tarvitset:

  • Nordean Yrityksen Classic-verkkopankkisopimuksen ja
  • Mobiililaitteen, johon voit ladata mobiilisovelluksen. Yrityksen mobiilipankki on suunniteltu toimimaan seuraavissa älypuhelimissa ja tableteissa:
    iPhone (iOS 7.1 ja uudemmat)
    iPad (iOS 7.1 ja uudemmat)
    Android -puhelimet (4.1 ja uudemmat)

Kirjautuminen mobiilipankkiin

Kirjaudu Yrityksen mobiilipankkiin ja vahvista tapahtumia Nordea Tunnusluvut-sovelluksella.

Tunnuslukusovelluksen myötä voit luopua paperisesta tunnuslukukortista ja tunnuslukujen yliviivauksesta.

Lue lisää tunnuslukusovelluksesta

Ehdot ja hinnat

Ehdot ja hinnat

Yrityksen mobiilipankki on tarkoitettu Yrityksen Classic-verkkopankkia käyttäville asiakkaille. Yrityksen mobiilipankin käyttöön sovelletaan Yrityksen Classic-verkkopankin palveluehtoja ja hinnoittelua. Lisätietoja