Nordea Business -verkkopankki taipuu moneen

Nordea Business –verkkopankki helpottaa päivittäistä pankkiasiointia. Saat käyttöösi monipuoliset toiminnallisuudet sekä vaivattoman yhteydenottokanavan pankkiisi. Nordea Busineksessa voit helposti hoitaa yrityksesi päivittäiset pankkiasiat, laskutuksen sekä kassavirtojen seurannan missä ja milloin vain.

Nordea Business on mukana missä ikinä liikutkin. Voit tarkistaa sieltä helposti tiliesi tilanteen, noutaa tilitoimistolle tärkeät aineistot ja kysyä neuvoa pankkiasiointiin liittyen. Myös kortin hakeminen ja korttien asetusten muokkaaminen onnistuu näppärästi Nordea Busineksen kautta. Huomioithan, että Internet Explorerin vanhempia versioita ei enää tueta turvallisuussyistä. Muistathan ottaa käyttöösi myös Nordea Business Mobile -mobiilipankin. Molemmat ovat käytössäsi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. 

Lue usein kysytyt kysymykset verkkopankista ja tunnistautumisesta täältä.

Näin valitset yrityksellesi sopivimman verkkopankin. 

Nordea Busineksen edut yrityksellesi

  • Tee maksuliikevaltakirja kätevästi vaikkapa tilitoimistolle
  • Kysy neuvoja asiantuntijoiltamme verkkopankin suojatussa chatissa
  • Hoida yrityksen laskutusta ja kassavirtojen seurantaa silloin kun sinulle sopii
  • Lähetä ja vastaanota verkkolaskuja
  • Nouda kirjanpito- ja tilinpäätösaineistot helposti
Kirjautuminen
Toiminnallisuudet
Käyttäjähallinta
Uusien palveluiden avaus
Anna palautetta
Vinkkejä Nordea Busineksen käyttöön
Usein kysytyt kysymykset

Kirjautuminen

Nordea Businekseen kirjaudutaan verkkosivujemme kautta turvallisesti verkkopankin käyttäjätunnuksella ja Nordea ID-sovelluksella tai -laitteella. Käyttäessäsi Nordea ID-sovellusta riittää, että muistat PIN-koodisi. Sovellus laskee taustalla kertakäyttöisiä tunnuslukuja ja välittää ne suojatusti pankille. Jos käytössäsi ei ole mobiililaitetta, voit tilata korvaavaksi tunnistautumisvälineeksi Nordea ID -laitteen.

Ohjeet Nordea ID-sovelluksen käyttöönottoon

Toiminnallisuudet

Nordea Business tarjoaa sinulle monipuoliset pankkipalvelut päivittäisasiointiasi varten. Käytössäsi ovat muun muassa seuraavat nykyaikaiset toiminnallisuudet:

  • SEPA- ja valuuttamaksut
  • Kirjanpito- ja tilinpäätösaineistot
  • Säästämisen palvelut
  • Verkkolaskujen lähetys ja vastaanotto
  • Vaivaton siirtyminen Nordean muihin sähköisiin palveluihin
  • Ajankohtaisimmat tiedot, tapahtumakutsut ja vinkit  
  • Jatkuva tuki asiointiisi

Nordea Business-verkkopankin käyttäjähallinta

Nordea Business -verkkopankin palveluita on laajennettu uudella toiminnolla, käyttäjähallinnalla. Sen avulla yritys hallinnoi itsepalveluna verkkopankin käyttäjiä sekä heidän valtuuksiaan. Palvelu tulee vaiheittain käyttöön kaikille Nordea Business -verkkopankkia käyttäville asiakkaillemme.

Lue lisää Nordea Business-verkkopankin käyttäjähallinnasta.

Anna palautetta

Auta meitä kehittämään paras yrityksen verkkopankki juuri sinulle!

Nordea Busineksen toiminnallisuuksia kehitetään jatkuvasti yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Verkkopankkia päivitetään säännöllisesti, jotta se palvelisi asiakkaidemme tarpeita mahdollisimman hyvin. Kaikki asiakaspalautteet huomioidaan, joten mielipiteesi on meille tärkeää. Voit antaa palautetta helposti suoraan verkkopankin kaikilta välilehdiltä sekä uloskirjautumisen jälkeen. 

Vinkkejä Nordea Busineksen käyttöön

  • Kun teet ensimmäisen e-laskusi Nordea Business -verkkopankissa, tarkista e-laskun oletusasetukset sekä lisää laskutettavan tiedot saajarekisteriin. E-laskut > Minun asiakkaani. Olethan myös huomannut, että voit helposti ottaa viitteet käyttöön laskutuksessasi Nordean Viitelaskimen avulla.
  • Tilitapahtumalistassa voit helposti järjestellä näkymää esimerkiksi summan, nimen tai eräpäivän perusteella.
  • Tiliotteet ja muut aineistot löydät Nordea Busineksen Talous-välilehden alta valitsemalla ”Aineistot”.
  • Lataa kaikki lähetettävät eräsiirtoaineistot kohdasta Talous > Lataa tiedosto.
  • Nordea Business ei enää tue Internet Explorerin vanhempia versioita turvallisuussyistä. Tästä syystä pyydämme sinua päivittämään uudempaan versioon tai vaihtamaan toiseen selaimeen.
  • Jos saat valkoisen/tyhjän sivun kirjautuessasi Nordean digitaalisiin palveluihin päivitä virustorjuntaohjelma ja käyttämäsi selain uusimpaan versioon, ja varmista, että virustorjuntaohjelma ja selain sallivat pääsyn Nordean verkkosivuille.

Etkö vielä käytä Nordea Business -verkkopankkia?

Ota verkkopankki käyttöösi olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä