Muutokset taloyhtiön vastuuhenkilöissä ja pankkipalveluissa
Kun taloyhtiön hallituksessa tapahtuu muutoksia, on syytä päivittää yhtiön asiakastiedot ja pankkipalvelut ajan tasalle. Tarvitsemme palveluiden avauksista ja muutoksista aina yksilöidyn hallituksen (tai yhtiökokouksen) pöytäkirjan. Pöytäkirjassa tulee ilmetä selkeästi ja yksityiskohtaisesti mitä palveluita avataan ja kuka palveluita käyttää. Yhteydenoton pankkiin hoitaa pöytäkirjassa valtuutettu henkilö.
Kun pöytäkirja ja muut tarvittavat dokumentit ovat kasassa, voit soittaa Nordea Business Centreen asian hoitamiseksi. Lähetä pöytäkirja Nordeaan ennen soittoa joko Omapostin tai Yrityksen Asiakirjat –palvelun kautta. Kirjaudu Omapostiin painamalla tästä tai kirjaudu Yrityksen Asiakirjat -palveluun tästä.