Maksun lisävahvistus yrityksille

Miten teen maksun lisävahvistuksen?

Lisävahvistus tehdään tunnuslukusovelluksella, -laitteella, puhelimitse tai tekstiviestillä normaalin verkkopankki -vahvistuksen lisäksi. Soitosta tai tekstiviestistä ei tule lisäkustannuksia suomalaisella puhelinliittymällä mikäli soitot tai viestit tehdään Suomesta. Yrityksen verkkopankissa (Corporate Netbank) maksun lisävahvistus tehdään Nordea ID -sovelluksella tai eID -kortilla.

  • Lisäturvaa maksulle, koska vahvistus tehdään toisella laitteella. 
  • Vahvistaminen tekstiviestillä toimii ympäri vuorokauden.
Vahvistaminen tunnuslukusovelluksella tai -laitteella

Vahvistaminen Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella

Maksun lisävahvistus on helpointa ja nopeinta tehdä itse Nordea ID -sovelluksen tai tunnuslukulaitteen avulla. Lisävahvistuspyynnön tullessa mobiili- tai verkkopankkiin, saat tarkemman ohjeistuksen miten vahvistus Nordea ID:n tai tunnuslukulaitteen avulla tehdään.

Vahvistaminen soittamalla tai tekstiviestillä