Yrityksen tilin tai asiakkuuden lopetus

  • 1 Yrityksen tiedot
  • 2 Lopetusta koskevat tiedot
  • 3 Vahvistussivu
  • 4 Kiitos!

Yrityksen tiedot

Tällä toimeksiannolla voit lopettaa yritystilin tai -asiakkuuden.

Toimeksiannon täytön jälkeen, saat vahvistuspyynnön allekirjoitettavaksi Yrityksen Asiakirjat -palveluun.  

Yrityksen Asiakirjat –palveluun kirjaudut henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla. Tilin ja siihen liitettyjen palveluiden lopetus toteutetaan viiden pankkipäivän kuluttua allekirjoituksesta.

 

Lopetus ei ole mahdollista tällä lomakkeella. As Oy:n tilin lopetus tapahtuu seuraavasti: Edustaja lähettää meille allekirjoitetun hallituksen pöytäkirjan, jossa on päätetty tilin lopetuksesta sekä mainitaan hyvitystilin tiedot. Mikäli kaupparekisteri ei ole ajan tasalla, tarvitsemme yhtiökokouksen pöytäkirjan, jossa näkyy nykyisen hallituksen valinta. Pöytäkirjat voitte toimittaa Nordea Omapostin kautta, jonka jälkeen toimeksianto on valmis.

 

Lopetus ei ole mahdollista tällä lomakkeella. RY:n tilinlopetus tapahtuu seuraavasti: Edustaja lähettää meille allekirjoitetun hallituksen pöytäkirjan, jossa on päätetty tilin lopetuksesta sekä sekä määritelty hyvitystilin tiedot. Mikäli yhdistysrekisteri ei ole ajan tasalla, tarvitsemme (esim. vuosikokouksen) pöytäkirjan, jossa näkyy nykyisen hallituksen valinta. Pöytäkirjat voitte toimittaa Nordea Omapostin kautta, jonka jälkeen toimeksiantonne on valmis.

 

Muiden yhtiömuotojen tilin lopetukset hoituvat useimmiten pöytäkirjalla. Voit varmistaa tämän soittamalla Nordea Business Centreen 0200 2121 (pvm/mpm).

 

Tällä lomakkeella ei voi lopettaa lakanneen yhtiön palveluita. Lopettaaksesi palvelut, soita Nordea Business Centreen numeroon 0200 2121 (pvm/mpm).

Lopetusta koskevat tiedot

  • Jos yrityksellä on vain yksi tili ja se lopetetaan, valitse asiakkuuden lopetus
  • Huomioithan, että myös tiliin liitetyt palvelut lopetetaan.
  • Mikäli kyse on pantatun tilin lopetuksesta, saat ohjeet lopetukseen soittamalla Nordea Business Centreen 0200 2121 (pvm/mpm).
  • Asiakkuuden lopetus koskee kaikkia yrityksen tilejä ja palveluita.
  • Nouda ennen lopetusta kaikki tarvittavat aineistot kuten tiliotteet, viiteaineistot ja e-laskut.
  • Viimeinen tiliote toimitetaan postitse yrityksen asiakastiedoissa olevaan osoitteeseen.

Jos tililimiittiä on käytetty, tulee se maksaa ennen lopetuspyynnön lähettämistä.

 

Lainat Nordeassa tulee olla loppuun maksettu ennen palveluiden lopetusta.

 

Nordeassa olevat sijoitukset tulee lunastaa tai siirtää ennen lopetusta.

 

Mikäli tarvitsemme lisätietoja, ilmoitathan alla sinulle sopivan ajankohdan mahdolliselle yhteydenotolle.

 

Jos emme tarvitse sinulta lisätietoja, lähetämme sinulle suoraan sopimuksen asiakkuuden tai tilin lopetuksesta allekirjoitettavaksi Yrityksen Asiakirjat -palveluun.