Tarjoa asiakkaillesi maksut myös muista pankeista
Olemme tuoneet uudistettuun e-maksupalveluun toiminnallisuuden jolla voit tarjota asiakkaillesi maksut myös muiden pankkien tileiltä. Uudessa toiminnallisuudessa asiakas ohjataan omaan pankkiinsa, jossa hän kirjautuu sisään ja vahvistaa maksutoimeksiannon oman pankkinsa tutuilla työkaluilla, minkä jälkeen asiakas palaa verkkokauppaasi, aivan kuten aiemmin.
Yksinkertaista e-/verkkopankkimaksujen hallintaa
Nordean uudistetun e-maksupalvelun avulla voit yksinkertaistaa e-/verkkopankkimaksujen hallintaa ja ylläpitoa. Tarvitset vain:
- Yhden sopimuksen Nordean kanssa ja tilin Nordeassa jolle maksut tilitetään.
- Yhden teknisen integraation – Nordean e-maksurajapinnan. Me hoidamme taustalla yhteydet muihin pankkeihin.
- Tuetut pankit ovat: Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankki ja S-Pankki.
Uudistuksen vaikutukset kauppiaalle
Uuden toiminnallisuuden – maksut muista suomalaisista pankeista - edellyttää yritykseltäsi Nordean e-maksurajapinnan päivitystä versioon v0005, muiden pankkien verkkopankkimaksujen (’nappien’) liikenteen ohjaamista Nordean e-maksurajapintaan, sekä e-maksupalvelun päivitettyjen sopimusehtojen hyväksymistä.
Muista pankeista tehdyt maksut saapuvat yritysesi tilille Nordeassa seuraavana pankkipäivänä ja näkyvät normaaleina SEPA-maksuina. Nordean asiakkaiden tekemät e-maksut saapuvat tilillesi välittömästi ja näkyvät, kuten aiemmin, e-maksusuorituksina.
Uuden toiminnallisuuden aktivointi voi edellyttää toimenpiteitä, eli Nordean e-maksurajapinnan päivitystä, myös tekniseltä maksunvälittäjiltäsi tai integraatio-kumppaniltasi, mikäli käytät tällaista. Varmista rajapinnan päivityksen aikataulu ja ole yhteydessä tekniseen maksunvälittäjääsi tai integraatio-kumppaniisi.
Päivitetyt palvelu- ja rajapintakuvaukset löydät kohdasta Palvelukuvaukset, ja päivitetyt sopimusehdot kohdasta Ehdot.