Kysy heti chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Kauppiaspalvelut

Kauppiaspalvelujen avulla voit tarjota asiakkaillesi mahdollisuuden maksaa kortilla. Maksaminen on asiakkaan kannalta helppoa, ja yritys saa rahat nopeasti tililleen Nordeassa. Nordea tarjoaa yhteistyössä Bamboran kanssa asiakkailleen kattavan ratkaisun. Siihen sisältyvät sekä kauppiaspalvelut että maksuratkaisut.

Kauppiaspalvelut

Ostosten maksaminen kortilla on nykyään tavallista riippumatta siitä, suoritetaanko maksu kaupassa vai verkossa. Yritys pääsee entistä laajemmille kansainvälisille markkinoille.

Myyjäliikkeille tarkoitetun verkkopalvelumme avulla saat kokonaiskuvan tapahtumista ja pääset helposti hallinnoimaan kauppiassopimusta.

Hyödyt käyttäjille:

  • myynti kasvaa
  • maksut hoidetaan nopeasti
  • turvallisuus paranee
  • hallinnointi helpottuu.

Palvelu myyjäliikkeessä

Asiakkaat maksavat ostoksensa myyjäliikkeessä asettamalla korttinsa maksupäätteeseen ja hyväksymällä maksun omalla PIN-koodillaan. Tämä palvelu sopii useimmille yrityksille: pienille liikkeille ja suurille kauppaketjuille, hotelleille, ravintoloille ja myös liikkuville yrityksille, esimerkiksi lukkosepille ja taksinkuljettajille. 

Edut:
  • Heräteostojen määrä kasvaa kortilla maksettaessa.
  • Täsmäytys on helppoa ja hallinnointi vähenee.
  • Käteisen rahan käsittely vähenee ja työympäristöstä tulee entistä turvallisempi.
  • Helppoa, nopeaa ja turvallista yritykselle, henkilöstölle ja asiakkaille.

Palveluista verkossa

Asiakkaat voivat käyttää korttiaan myös verkossa tekemiensä ostosten maksamiseen.

Edut:
  • Saat maksun ennen tuotteen lähettämistä. Rahat ovat tililläsi yleensä jo seuraavana pankkipäivänä.
  • Sinun ei tarvitse seurata laskuja, lähettää muistutuksia eikä ryhtyä perimään maksuja asiakkailta.
  • Hallinto- ja postituskulut pienenevät.
  • Voit ottaa vastaan maksuja eri puolilta maailmaa asiakkaan omassa valuutassa.

Kauppiaspalvelut Bamboran kautta

Nordea tarjoaa yhteistyössä Bamboran kanssa asiakkailleen kattavan ratkaisun. Siihen sisältyvät sekä kauppiaspalvelut että maksupäätesopimukset. Bamboralla on vahva kokemus maksuliikepalveluista, joten se voi tarjota yrityksellesi kattavia kauppiaspalveluja. Ota yhteyttä Bamboraan tai omaan yhteyshenkilöösi Nordeassa.

Ota yhteyttä Bamboraan

Bambora.comAvautuu uuteen ikkunaan

Uudet asiakkaat: 

Puh. +358 (0)9 315 82 555 (valitse 1), sähköposti: myynti.tuki@bambora.com 

Olen jo asiakas ja tarvitsen tukea:
Puh. +358 (0)9 315 82 555 (valitse 2), sähköposti: support@bambora.com

Ota yhteyttä Bamboraan

Asiakaspalvelu ma-pe klo 9-21, la 10-14.

Bambora.com Avautuu uuteen ikkunaan