Usein kysytyt pankkitunnukset ja tunnuslukusovellus
Kysymykset ja vastaukset
- 1. Miten saan tunnuslukusovelluksen yritykselleni?
- 2. Miten käytän tunnuslukusovellusta Offline-tilassa?
- 3. Olen unohtanut tunnuslukusovelluksen pin-koodin.
- 4. Otin tunnuslukusovelluksen käyttöön, miten vahvistan jatkossa maksut?
- 5. Tunnuslukusovellus ilmoittaa "Tunnuslukusovellus valmiina käytettäväksi" eikä kirjautumispyyntöä tule. Mitä teen?
- 6. Miten poistan käyttäjän tunnuslukusovelluksesta?
- 7. Saanko tunnuslukulaitteen yritykselleni?
- 8. Miten saan yritykselle verkkopankin?
- 9. Voiko tunnuslukusovelluksen aktivoida useampaan laitteeseen?
Kun yrityksesi/yhteisösi asioi pankin kanssa, tulee meidän tunnistaa yrityksen/yhteisön edustaja pankkitunnuksilla. Jos yritystäsi/yhteisöäsi saa edustaa useampi henkilö yhdessä, pankki tarvitsee pankin kanssa tehtäviin toimiin vahvistuksen ja suostumuksen kaikilta yhteisön edustajilta.