Usein kysytyt pankkitunnukset ja tunnuslukusovellus
Kysymykset ja vastaukset
- Miten saan Nordea ID -sovelluksen yritykselleni?
- Miten käytän Nordea ID-sovellusta Offline-tilassa?
- Olen unohtanut Nordea ID: n pin-koodin.
- Otin Nordea ID: n käyttöön, miten vahvistan jatkossa maksut?
- Nordea ID ilmoittaa "Nordea ID valmiina käytettäväksi" eikä kirjautumispyyntöä tule. Mitä teen?
- Miten saan yritykselle verkkopankin?
- Voiko Nordea ID-sovelluksen aktivoida useampaan laitteeseen?
Kun yrityksesi/yhteisösi asioi pankin kanssa, tulee meidän tunnistaa yrityksen/yhteisön edustaja pankkitunnuksilla. Jos yritystäsi/yhteisöäsi saa edustaa useampi henkilö yhdessä, pankki tarvitsee pankin kanssa tehtäviin toimiin vahvistuksen ja suostumuksen kaikilta yhteisön edustajilta.