Kysy heti chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Usein kysytyt kysymykset yritysasiakkaan Start-paketista

Täältä löydät kysymyksiä ja vastauksia liittyen yrityspalveluiden hinnoitteluun

1. Mikä on Start-paketti?

Start-paketti on yritysasiakkaillemme suunniteltu palveluratkaisu, joka sisältää useimmille yritysasiakkaille sopivat pankkipalvelut edullisempaan kuukausihintaan. 

2. Mitä pankkipalveluita Start-paketti sisältää?

Start-paketti sisältää yrityksen maksuliiketilin, sähköisen tiliotteen kuukausittain, Nordea Business-verkkopankin, e-laskujen lähetys- ja vastaanotto verkkopankissa sekä Business Visa Debit-kortin. Lue lisää täältä.Avautuu uuteen ikkunaan 

3. Olen kiinnostunut Start-paketista; miten minun tulee toimia?

Ohjeen paketin käyttöönottamiseen löydät täältä.Avautuu uuteen ikkunaan 

4. Miten minä hyödyn Start-paketista?

Pakettiratkaisu on sinulle selvästi edullisempi, kuin jos valitset paketin sisältämät palvelut erikseen. 

5. Kuinka nopeasti saan Start-paketin palvelut käyttööni?

Kun olet sopinut Start-paketin käyttöönotosta puhelimitse kanssamme, saat palvelut käyttöösi muutamassa pankkipäivässä. Lähetämme sinulle tekstiviestin/sähköpostin, kun voit aloittaa palveluiden käytön. Sopimukset lähetetään luettavaksi sinulle digitaaliseen Yrityksen asiakirjat -palveluun. 

6. Haluan itse valita tuotteet ja palvelut – voinko tehdä niin?

Kyllä voit. Voit valita mitkä tahansa tuotteet ja palvelut laajasta valikoimastamme. Huomioithan kuitenkin, että valmis pakettiratkaisu on sinulle edullisempi. Paketin täydentäminen lisäpalveluilla on myös mahdollista. Asiantuntijamme ovat apunasi.

7. Tarvitsen vain tilin. Mitä se maksaa?

Yritysasiakkaan tilinhoitomaksu on 9,70e/kk (1.4. alkaen 12,70e/kk). Oletko varma, ettei sinun tarvitse päästä käyttämään tiliäsi esim. verkkopankissa? Tällöin Start-paketti on sinulle edullisempi ratkaisu, koska se sisältää myös tilinhoitomaksun. 

8. En käytä tiliä – pitääkö minun silti maksaa siitä?

Tarpeettomat tilit kannattaa lopettaa, koska tilinhoitomaksu koskee kaikkia voimassa olevia tilejä käytöstä riippumatta. Tilin lopetus onnistuu vaivattomasti soittamalla Nordea Business Centreen.

9. En löytänyt vastausta kysymykseeni yrityspalveluiden hinnoittelusta, mistä saan apua?

Nordea Business Centre auttaa sinua mielellään numerossa 0200 2121 (ma-pe 8-20, la-su 9-17, paikallisverkkomaksu/matkapuhelinmaksu)