Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Usein kysytyt kysymykset yrityspalveluiden hinnoittelusta

Täältä löydät kysymyksiä ja vastauksia liittyen yrityspalveluiden hinnoitteluun

1. Miten minä hyödyn tästä ja miksi?

Luomme monella tapaa uutta käsitystä asiakaskokemuksesta. Haluamme, että palvelumme ovat entistä paremmin saatavilla ja asiointi kanssamme on helppoa. Emme enää myy yksittäisiä pankkituotteita, vaan tarjoamme asiakkaillemme ja asiakasyrityksillemme juuri sellaisia ratkaisuja kuin he tarvitsevat. Haluamme palvella sinua entistä paremmin sekä neuvojien että verkkopalvelujen kautta. Siksi otamme käyttöön kaksi yrityspakettia, jotka helpottavat päivittäisten pankkiasioiden ja liiketoiminnan hoitoa. Lue seuraavilta sivuilta lisää Nordea  Business Start- ja Plus-paketeistaAvautuu uuteen ikkunaan.

2. Mitä eri yrityspaketit sisältävät? Miten palvelut eroavat toisistaan?

Yrityspaketit on suunniteltu tiettyjen asiakastarpeiden mukaan peruspankkipalveluista aina monipuolisempiin palveluihin. Paketteja voi täydentää myös halutessaan yksittäisillä palveluilla, kuten eräsiirtopalveluilla. Lue lisää eri ratkaisuista täältä.Avautuu uuteen ikkunaan 

3. Miten olette räätälöineet yrityspaketin? Millainen yrityspaketti minun kannattaisi ottaa?

Yrityspaketit perustuvat asiakkailta saamaamme palautteeseen ja olemme suunnitelleet ne yhdessä asiakkaidemme kanssa. Neuvomme sinua löytämään tarpeisiisi parhaiten sopivan paketin. Voit tutustua uusiin yrityspaketteihin myös täältä.Avautuu uuteen ikkunaan 

4. Mikään yrityspaketeistanne ei sovi yritykselleni.

Yrityspaketit on rakennettu asiakkaidemme palautteiden ja yleisimpien tarpeiden mukaisesti täyttämään tarpeet peruspankkipalveluiden osalta. Voit täydentää pakettia myös yksittäisillä tuotteilla, jotta yrityspaketti vastaa juuri sinun tarpeitasi.

5. Haluan itse valita tuotteet, joita käytän – voinko tehdä niin?

Kyllä, voit valita mitkä tahansa tuotteet ja palvelut, joita tarvitset/haluat, ja maksaa niistä yksittäin joko lisämaksuna pakettihinnan lisäksi tai erikseen ilman pakettia. Päätät itse, mitä pakettiin kuuluvista tuotteista haluat käyttää aktiivisesti, ne ovat käytettävissäsi milloin tahansa.

6. Miten voin muuttaa pakettia suppeammaksi tai laajemmaksi?

Voit valita paketin / vaihtaa paketin verkossa olevalla lomakkeella tästäAvautuu uuteen ikkunaan tai ottamalla meihin yhteyttä.

7. Olen kiinnostunut yrityspaketista. Miten minun pitää toimia?

Valitse paketti osoitteessa Nordea.fi/yritysasiakkaat/palvelumme/tilit-maksut/yritysasiakkaiden-pakettiratkaisut.html ja täytä joko Start- tai Plus-yrityspaketin hakulomake. Tallenna se laitteellesi ja kirjaudu Yrityksen asiakirjat palveluun uudestaa, mikäli sinut on aikarajoitteen takia kirjattu ulos palvelusta. Lähetä lomake liitteenä “uusi viesti “toiminnolla. Saat myöhemmin ilmoituksen mennä allekirjoittamaan sopimukset yrityksen asiakirjat palveluun. Sopimukset on allekirjoitettava saamasi ohjeen mukaan 15 päivän kuluessa, jotta yrityspaketin palvelut ovat käytössäsi. Mikäli aikaraja menee umpeen, ole yhteydessä Nordea Business Centreen soittamalla numeroon 0200 2121.

8. Pitääkö minun edelleen maksaa tuotteista, jotka eivät sisälly yrityspakettiin?

Jos valitset yhden paketeista, maksat kuukausimaksun ja saat käyttöösi paketin sisältämät palvelut. Mikäli haluat täydentää pakettiasi yksittäisillä palveluilla, jotka eivät sisälly paketin palveluihin, sinulta veloitetaan niistä maksu aivan kuten tähänkin saakka voimassaolevan palveluhinnaston mukaan.

9. En tarvitse mitään tuotteita, vaan pelkästään yksinkertaisen tilin.

Siinä tapauksessa palvelusta/tilistä maksettava palkkio on sinulle paras vaihtoehto. Oletko varma, ettei sinun tarvitse päästä käyttämään tiliäsi verkkopankissa tai mobiilipankissa?

10. Miksi sain kirjeen, vaikka en ole Nordean asiakas?

Sait kirjeen, koska sinulla on yritystili Nordeassa. Jos haluat laajentaa asiointiasi tai lopettaa asiakassuhteen, ota meihin yhteyttä, varaa verkkotapaaminen tai soita meille.

11. Millaisia digitaalisia palveluja teillä on?

Tarjoamme asiakkaillemme kätevät ja laajat digitaaliset palvelut. Asiakkaanamme saat käyttöösi esimerkiksi tunnuslukusovelluksen, mobiilipankin sekä mobiilimaksuratkaisut kuten Google Pay ja Apple Pay. Olemme myös tuomassa uuden verkkopankin yritysasiakkaillemme vuoden 2019 aikana.

12. En käytä tiliä – pitääkö minun kuitenkin maksaa siitä?

Jos haluat pitää tilin Nordeassa, veloitamme sinulta tilinhoitomaksun jos käytössäsi ei ole yrityspakettia. Mikäli haluat lopettaa tarpeettoman tilin, otathan yhteyttä Nordea Business Centreen.

13. Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun olen tilannut paketin?

Saat vahvistuksen sähköpostiisi ja/tai puhelimeesi siitä, että tarvittavat yrityspakettia koskevat sopimukset ovat valmiina sähköisesti allekirjoitettavaksi Nordean Yrityksen asiakirjat –palvelussa. Käy hyväksymässä sopimukset ja voit aloittaa tilaamasi palveluiden käytön.

14. Käytössäni on ennestään palveluita, jotka eivät kuulu tilaamaani pakettiin. Mitä näille palveluille tapahtuu paketin käyttöönoton jälkeen?

Pakettiin kuulumattomat palvelut jätetään ennalleen paketin tilaamisen ja käyttöönoton jälkeen. Paketin käyttöönoton yhteydessä ei siis suljeta mitään palveluja, ellet niin erikseen pyydä. Jos esimerkiksi valitset Business Start paketin ja käytössäsi on ennestään useampi kuin yksi Business Visa Debit-kortti, yhden kortin palvelumaksu sisältyy paketin kuukausihintaan ja muista korteista peritään palveluhinnaston mukainen kulu.