Nordea Asiakaspalvelu 0200 3000

Nordea Asiakaspalvelu palvelee henkilöasiakkaita päivittäisissä pankkiasioissa ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Nordea Asiakaspalvelusta saat tietoa ja neuvoja pankkiasiointiisi liittyvistä asioista puhelimitse tai verkkopankin asiakaspostin kautta. Soittaessasi sinun kannattaa tunnistautua pankkitunnuksilla, niin nopeutat palveluun pääsyä ja voit hoitaa turvallisesti monia pankkiasioitasi.

Asiakaspalvelu 0200 3000 (pvm/mpm*)

  • Palveluaika ma-su 24h/vrk **
  • Ulkomailta soitettaessa +358 200 3000 (ulkomaan puhelun hinta).

 *) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu

 **) Lainsäädännön ja teknisten toiminta-aikojen vuoksi, öisin ja viikonloppuisin toimeksiantoja voidaan toteuttaa rajoitetusti.

Nyt voit kokeilla verkkotapaamista

Verkkotapaaminen on uusi tapa olla yhteydessä pankkiisi. Verkkotapaamisessa voimme näyttää havainnollistavaa materiaalia samalla kun keskustelemme puhelimessa. Verkkotapaaminen sopii erinomaisesti esimerkiksi säästämisen
ja sijoittamisen keskusteluihin.
Voit varata ajan numerosta 0200 3000. Tarvitset vain pankkitunnukset.


Lue lisää verkkotapaamisesta