Yrityspankeissa erityisosaamista

Yrityspankki on keskittynyt palvelemaan yritysasiakkaita, joilla on laajat palvelutarpeet. Yrityksessä pankkiasioita voi jo hoitaa useampi henkilö, joten myös Nordeassa kootaan vahva ammattilaistiimi yritystä varten.

Edut yritykselle Asiakastiimi Edut yritykselle

Yrityspankista huipputiimi yrityksen käyttöön

Yrityspankin asiakkaan palvelusta vastaa aina asiakasvastuullinen johtaja. Asiakasvastuullinen johtaja kokoaa asiakkaan käyttöön ammattilaistiimin, jossa on mukana eri alojen asiantuntijoita.

Myös yrityksen sisällä saattaa olla työnjako, jolla on vaikutusta pankkiasiointiin. Esim. yrityksen laskutusta hoitaa eri henkilö kuin sijoituksia - myös yrityspankissa heillä on eri yhteyshenkilöt. Näin yrityksen ja Nordean yrityspankin välille syntyy yhteyshenkilöverkosto.

Yrityspankki tarjoaa

  • asiaskasvastuullisen johtajan, jolla on kokemusta vastaavista yrityksistä
  • ammattilaistiimin, jota asiakasvastuullinen johtaja koordinoi
  • laajoihin palvelutarpeisiin tottuneet asiantuntijat
  • säännölliset yhteistyötapaamiset
  • jatkuva yhteydenpito päivittäisissä asioissa

Yrityspankkeja on 7 ympäri Suomea.

Asiakastiimi

Asiakastiimi varmistaa palvelutason

Yrityspankin asiakkaalla on tyypillisesti niin laajat palvelutarpeet, että asiointia hoidetaan lähes päivittäin. Asiakastiimiin kuuluvat palveluneuvojat vastaavat päivittäisestä toiminnasta.

Asiantuntijat kartoittavat säännöllisesti asiakkaan nykypalveluiden tilanteen ja uudet palvelutarpeet. Asiasta riippuen ratkaisujen löytyminen voi olla nopeaa tai sitten vaatia paljonkin työstämistä ja yhteistyötä asiakkaan kanssa.

Asiakasvastuullinen johtaja johtaa koko Nordean joukkuetta ja käy läpi jo tulevaisuudenkin palvelutarpeita.

Kuvaus asiakastiimistä (pdf, 80 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Tutustu Nordeaan

Man standing by blue barn door 

Ensiluokkaiset palvelut käytössäsi

Jos vakavaraisuus, turvallisuus, yhteiskuntavastuu ja erinomaiset palvelut ovat sinulle tärkeitä, Nordea on pankkisi.