KomeroFood tarjoaa kuluttajille ruokakaupoista ostettavia ateriapusseja (Komero-pusseja), joissa on Henri Alénin resepti ja kaikki raaka-aineet 2-3:n henkilön ateriaa varten. Komero-pussin avulla ruuanlaitto on niin helppoa, että lapsikin osaa valmistaa herkulliset ruuat vaikka koko perheelle. Raaka-aineita on juuri sopiva määrä, joten hävikkiä ei synny lainkaan. Perustamisestaan lähtien KomeroFood on tuonut iloa ja helpotusta jo kymmenien tuhansien ihmisten arkeen!
Yhtiöllä on vahva tiimi, erinomaiset tuotteet ja merkittävä kasvupotentiaali. Tällä hetkellä liikevaihdosta noin 50 % tulee K-kaupoista ja noin 50 % S-ryhmän kaupoista. Vuonna 2018 Komero-pussien myymälämäärä laajeni yli sataan myymälään. Logistiikka on hiottu niin, että suurikaan myymälämäärän kasvu ei aiheuta ongelmia. Esimerkiksi mikä tahansa K-kauppa voi tilata Komero-pusseja valikoimiinsa normaalisti Keskon kautta. Rahoituskierroksella kerätyt varat käytetään myyntiin, markkinointiin ja liiketoiminnan kehittämiseen.
KomeroFood lyhyesti:
- Vuoden 2018 elokuusta joulukuuhun keskimääräinen kuukausiliikevaihdon kasvu oli 13%. Tavoitteena on kasvattaa vuoden 2019 liikevaihto noin 700 000 euroon. Seuraavina vuosina kasvutavoite on noin 60–200 % vuodessa.
- Yhtiön omistajia ovat mm. huippukokki Henri Alén, Musti ja Mirri Oy:n noin 200 miljoonan euron liiketoiminnaksi kasvattanut Mika Sutinen, sekä vahvan elintarvikeosaamisen omaava TukkuHeino Oy, Petri Heinon johdolla.
- Yhtiön näkemyksen mukaan KomeroFood ei ole pelkästään erittäin hyvä business case, vaan samalla mahdollisuus vaikuttaa positiivisesti ilmastonmuutokseen ja ihmisten hyvinvointiin.
Lue lisää KomeroFoodista Invesdorin kampanjasivuilta.Avautuu uuteen ikkunaan