Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Usein kysyttyä Nordea Business Mobile

Kysymykset ja vastaukset

1. Minulla on Android-laite. Löydänkö Nordea Business Mobilen Google Play -sovelluskaupasta?

Kyllä. Jos sinulla on Android -käyttöjärjestelmän versio 7.0 tai sitä uudempi versio, Nordea Business Mobile on saatavilla Google Play -sovelluskaupassa.

2. Minulla on iOS-laite. Löydänkö Nordea Business Mobilen App Storesta?

Kyllä. Nordea Business Mobile on saatavilla App Storessa, jos sinulla on iOS-käyttöjärjestelmän versio 12.0 tai sitä uudempi versio.

3. En voi päivittää puhelintani iOS 12.0 -versioon. Eikö Nordea Business Mobile toimi silloin?

Ei. Nordea Business Mobile on kehitetty vain iOS 12.0 -käyttö-järjestelmälle tai sitä uudemmille versioille. Suosittelemme, että käytät Nordea Business- verkkopankkia laitteesi selaimella.

4. En voi päivittää Android-puhelintani 7.0-versioon. Eikö Nordea Business Mobile toimi silloin?

Ei. Nordea Business Mobile on kehitetty vain Android 7.0 -käyttöjärjestelmälle tai sitä uudemmille versioille. Suosittelemme, että käytät Nordea Business-verkkopankkia laitteesi selaimella.

5. Minulla on Windows-puhelin. Eikö Nordea Business Mobile toimi sillä?

Ei. Nordea Business Mobilea ei voi käyttää Windows-puhelimilla. Voit käyttää Nordea Business-verkkopankkia laitteesi selaimella.

6. Päivitin mobiilipankkisovelluksen ja Nordea Business Mobile on nyt asennettu. En halua hyväksyä Nordea Business Mobilen uusia käyttöehtoja. Voinko vaihtaa takaisin vanhaan mobiilipankkiin?

Et. Vanhaan mobiilipankkiin vaihtaminen ei ole mahdollista. Se poistetaan pian käytöstä.

7. Mitä parannuksia uuteen Nordea Business Mobile -sovellukseen on tehty?

Kaikki uudistukset on tehty asiakaspalautteen ja asiakastestien pohjalta. Olemme parantaneet sovelluksen käytettävyyttä ja lisänneet myös uusia ominaisuuksia. Voit lukea lisää uusista ominaisuuksista uuden mobiilipankin sivuilta.Avautuu uuteen ikkunaan

8. Mitä tarvitsen, jotta voin ladata Nordea Business Mobilen?

Jotta voit ladata Nordea Business Mobilen, sinulla on oltava verkkopankkisopimus. Lue lisää uuden mobiilipankin sivuilta.Avautuu uuteen ikkunaan

9. Paljonko Nordea Business Mobile maksaa?

Uuteen mobiilipankkiin sovelletaan Nordean ehtoja. Lue lisää hinnoista ja ehdoista uuden mobiilipankin sivuilta.Avautuu uuteen ikkunaan

10. Voinko kirjautua Nordea Business Mobileen sormenjäljellä tai kasvojentunnistuksella?

Kyllä, voit kirjautua sekä sormenjäljellä tai kasvojentunnistuksella riippuen laitteestasi. Voit käyttää myös tunnuslukusovellusta.

11. Miksi minun täytyy ladata tunnuslukusovellus Nordea Business Mobilen käyttöä varten?

Nordean on pystyttävä tunnistamaan asiakkaiden henkilöllisyys turvallisesti. Nordea Tunnusluvut -sovellus on ensimmäinen uuden Nordea Business Mobilen tukema tunnistautumistapa.

12. Miksi Nordea uudisti yritysten mobiilipankin eikä verkkopankkia?

Vuoden 2020 aikana siirrämme kaikki asiakkaat uuteen Nordea Business-verkkopankkiin. Nordea Business Mobile on mobiilipankkiversio Nordea Business-verkkopankista.

13. Miksi en voi käyttää enää vanhaa mobiilipankkia?

Kehitämme ainoastaan uutta Nordea Business Mobilea, joten vanhaa sovellusta ei enää päivitetä eikä sitä voi käyttää.

14. Mistä pääsen kirjautumaan sisään salasanan avulla?

Sinun pitää aktivoida salasanalla kirjautuminen asetuksissa. Voit lisäksi kirjautua tunnuslukusovelluksella ja sormenjäljellä tai kasvojentunnistuksella.

15. En pääse kirjautumaan Nordea Business Mobileen, mikä voisi olla vikana?

Tämä voi johtua siitä, että joissain laitteissa Nordea Business Mobile suljetaan käyttöjärjestelmän toimesta, kun sen päälle käynnistetään tunnuslukusovellus. Näissä laitteissa on mahdollisesti aktivoitu virransäästöominaisuuksia, jotka aktiivisesti sulkevat taustalle menevät sovellukset. Voit tarkistaa virransäästöasetukset ja tarvittaessa kokeilla niiden poistamista.

16. Kun yritin kirjautua, sain virheilmoituksen, jonka mukaan olin kirjautuneena jonnekin muualle, enkä päässyt eteenpäin.

Mikäli sovellus palaa kirjautumissivulle ja antaa uudelleen kirjautuessa virheilmoituksen kun olet syöttänyt tunnuslukusovelluksen PIN-koodin ja koittanut kirjautua sormenjäljellä / Touch ID:llä, niin tarkista laitteesi virransäästöasetukset ja ota ne pois käytöstä. Sen jälkeen mobiilipankin pitäisi avautua normaalisti.

17. Kirjaako Nordea Business Mobile käyttäjän automaattisesti ulos?

Kyllä. Nordea Business Mobile kirjaa käyttäjän automaattisesti ulos 15 minuutin kuluttua, jos sovellusta ei käytetä.

18. Miten voin vaihtaa tilien järjestystä?

Nordea Business Mobilessa ei voi vaihtaa tilien järjestystä.

19. Voinko avata yritykselle tilin uudessa Nordea Business Mobilessa?

Tilin avaaminen ei ole vielä tällä hetkellä mahdollista Nordea Business Mobilessa.