Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Tuki ja usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät ohjeita sekä usein kysytyt kysymykset ja niiden vastaukset. Löydät myös ohjeet mahdollisiin ongelmatilanteisiin. Mikäli et löydä tältä sivulta vastausta kysymykseesi tai apua ongelmatilanteisiin, voit olla yhteydessä Nordea Business Centreen numeroon 0200 2121.

Hyvä yritysasiakkaamme,

Ajankohtaista tietoa koronan aiheuttamasta tilanteesta löydät täältä.Avautuu uuteen ikkunaan

Viranomaisvaatimusten ja luotettavan asiakaspalvelumme tähden on välttämätöntä, että meillä on asiakkaistamme ajantasaiset tunniste- eli Know Your Customer (”KYC”) -tiedot. Tästä johtuen olemme lähestyneet ja tulemme lähestymään joitain asiakkaitamme kirjeellä, jossa kehotetaan suorittamaan omatoiminen tietojen päivitys verkkosivustomme kautta. Pyydämme kirjeen saaneita asiakkaitamme viipymättä toimimaan kirjeessä kuvatun ohjeistuksen mukaisesti. Ajantasaisten tunnistetietojen puuttuessa emme voi tarjota asiakkaalle mitään pankkipalveluita.

Opas oman yrityksen perustamiseen Avautuu uuteen ikkunaan

Lue neuvomme ja suunnittele menestyksekäs startti! Oppaastamme löydät myös valmiit pohjat liiketoiminta- ja budjettisuunnitelmalle.

Tutustu oppaaseen Avautuu uuteen ikkunaan