Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan
Phone and coffee large

Tuki ja usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät ohjeita sekä usein kysytyt kysymykset ja niiden vastaukset. Löydät myös ohjeet mahdollisiin ongelmatilanteisiin. Mikäli et löydä tältä sivulta vastausta kysymykseesi tai apua ongelmatilanteisiin, voit aina olla yhteydessä Nordea Business Centreen numeroon 0200 2121 missä ja milloin vain!

Ajankohtaista tietoa koronan aiheuttamasta tilanteesta löydät täältä.
Puhelinasiakaspalvelun aukiolo muuttuu toistaiseksi - enemmän asiakasneuvojia ruuhka-aikoihin

Nordean yritysasiakkaita palveleva Nordea Business Centre palvelee maanantaista 30.3.2020 lähtien arkisin klo 8-20. Viikonloppuisin yrityspuheluihin vastaa Tallinnan 24/7 yksikkö klo 9-17 välisenä aikana. Muutos on voimassa toistaiseksi. Myös henkilöasiakkaiden asiakaspalvelun aukioloajoissa on muutoksia. Lue lisää täältä

Hyvä yritysasiakkaamme,

Viranomaisvaatimusten ja luotettavan asiakaspalvelumme tähden on välttämätöntä, että meillä on asiakkaistamme ajantasaiset tunniste- eli Know Your Customer (”KYC”) -tiedot. Tästä johtuen olemme lähestyneet ja tulemme lähestymään joitain asiakkaitamme kirjeellä, jossa kehotetaan suorittamaan omatoiminen tietojen päivitys verkkosivustomme kautta. Pyydämme kirjeen saaneita asiakkaitamme viipymättä toimimaan kirjeessä kuvatun ohjeistuksen mukaisesti. Ajantasaisten tunnistetietojen puuttuessa emme voi tarjota asiakkaalle mitään pankkipalveluita.

Opas oman yrityksen perustamiseen

Lue neuvomme ja suunnittele menestyksekäs startti! Oppaastamme löydät myös valmiit pohjat liiketoiminta- ja budjettisuunnitelmalle.

Tutustu oppaaseen

Yrittäjyyden tukeminen ja yhteiskuntavastuu

Tuemme taloustaitojen vahvistamista ja yrittäjyyttä kaikissa vastuullisuushankkeissamme.

Tutustu Nordean yhteiskuntavastuutoimintaan

Rahoitusneuvotteluun valmistautuminen

Valmistaudu rahoitusneuvotteluun ottamalla mukaan tarvittavat asiakirjat.

Tarkista tarvittavat asiakirjat täältä