Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Yritysasiakas, tarvitsetko apua?

Katso, löydätkö vastaukset alla olevilta sivuilta.

Hyvä yritysasiakkaamme,

Viranomaisvaatimusten ja luotettavan asiakaspalvelumme tähden on välttämätöntä, että meillä on asiakkaistamme ajantasaiset tunniste- eli Know Your Customer (”KYC”) -tiedot. Tästä johtuen olemme lähestyneet ja tulemme lähestymään joitain asiakkaitamme kirjeellä, jossa kehotetaan suorittamaan omatoiminen tietojen päivitys verkkosivustomme kautta. Pyydämme kirjeen saaneita asiakkaitamme viipymättä toimimaan kirjeessä kuvatun ohjeistuksen mukaisesti. Ajantasaisten tunnistetietojen puuttuessa emme voi tarjota asiakkaalle mitään pankkipalveluita.

Nordea Business Centre 0200 2121

Auki 24h/vrk. Tunnistautumalla pankkitunnuksilla hoidat turvallisesti yrityksen pankkiasioita.

Lisätietoja

Yhteystiedot

Täältä löydät yritysasiakkaiden palvelukanavat ja niiden yhteystiedot sekä aukioloajat.

Katso yhteystiedot täältä

Ota Tunnusluku-sovellus käyttöön

Täältä löydät ohjeet Tunnuslukusovelluksen käyttöönottoon yritysasiakkaana.

Lue ohjeet

Opas oman yrityksen perustamiseen

Lue neuvomme ja suunnittele menestyksekäs startti oppaan avulla.

Tutustu oppaaseen

Yrittäjyyden tukeminen ja yhteiskuntavastuu

Tuemme taloustaitojen vahvistamista ja yrittäjyyttä kaikissa vastuullisuushankkeissamme. Jokainen nordealainen voi tehdä vuosittain kaksi työpäivää vapaaehtoistyötä taloustaitojen ja yrittäjyyden edistämiseksi.

Tutustu yhteiskuntavastuutoimintaamme

Rahoitusneuvotteluun tarvittavat asiakirjat

Valmistaudu rahoitusneuvotteluun ottamalla mukaan tarvittavat asiakirjat.

Lue lisää

Maksujenvälityksen palvelutiedote

Täältä voit tarkistaa eräsiirtoaineistojen tilanteen.

Katso palvelutiedote

Testityökalut

Testityökaluilla voit testata eri maksuliikeaineistojen tietosisällöt ennen aineistojen lähettämistä.

Lue lisää

Turvallisuus

Huolehdi tietokoneesi tietoturvasta ja asioi turvallisesti verkossa.

Lue lisää