Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Wallet Benefits – löydä uudet asiakkaasi

Wallet Benefits tarjoaa kätevän ratkaisun asiakassuhteen ja -hankinnan ylläpitoon kohdennetuilla markkinointikampanjoilla.

Mikä Wallet Benefits?

Wallet Benefits parantaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisää myyntiä kohdentamalla viestisi oikealle yleisölle oikeaan aikaan! 

Voit suunnitella, toteuttaa ja optimoida markkinointikampanjasi kätevästi mobiilisovelluksemme kautta. Etujen kautta asiakkaasi kohtaa kivijalkakauppasi myös verkossa, mikä tuo sekä lisämyyntiä että palkitsee asiakkaitasi ja tuo ne luoksesi.

Kaikki Nordean myöntämillä korteilla (mukaan lukien esimerkiksi Finnair, Stockmann ja Tuohi -kortit) maksetut ostokset kerryttävät etuja.

business owner in front of shop small overlay

two women working together small overlay

Miten saada kuluttajien huomio?

Kilpailu kiristyy perinteisen kaupan siirtyessä verkkoon. Markkinointi digitalisoituu ja pirstaloituu. Monella kauppiaalla on käytössään perinteiset some-kanavat, mutta ne eivät välttämättä tarjoa näkemystä omasta asiakaskunnasta.

Omien asiakaskanavien perustaminen ja kehittäminen on työlästä ja kallista. Nordean laajalla asiakaskunnalla ja -kokemuksella tarjoamme edullisen ja helposti skaalautuvan ja kätevän ratkaisun.

Näin se toimii

Wallet Benefits on kauppiaille tarkoitettu Nordea Wallet -sovelluksen toiminto, johon voit luoda etuja omille asiakkaillesi. 

Etuja on kahdenlaisia: kertaetuja (heti asiakkaasi käytettävissä) ja kertyviä etuja (leimoja tai arvoa). Kohdennus voi tapahtua esimerkiksi sen mukaan montako kertaa asiakas on käynyt kaupassasi tai paljonko rahaa hän on käyttänyt. Voit esimerkiksi kiittää uskollisia asiakkaitasi tai aktivoida passiivista asiakaskuntaa. 

Wallet-mockup

Kokeile itse!

Tarjoamme nyt mahdollisuuden kokeilla palvelua erikoishintaan. Tarjous on voimassa rajoitetun ajan.

Avautuu uuteen ikkunaan