Palveluasiamies

Nordeassa toimii palveluasiamies, joka huolehtii siitä, että palautteesi, ideasi ja mielipiteesi otetaan huomioon ja käsitellään asianmukaisesti. Palveluasiamies on käytettävissäsi ja tulee jälkikäteen mukaan selvittämään asiaa, mikäli asiakaspalvelusta saamasi ratkaisu palautteeseen ei tunnu oikealta. Palveluasiamies siis arvioi hoidettiinko ongelmatilanne pankin puolelta oikein ja hyvän pankkitavan mukaisesti.

Ole yhteydessä palveluasiamieheen alla olevalla lomakkeella, sähköpostilla palveluasiamies@nordea.com tai postilla Palveluasiamies, Satamaradankatu 5, 00020 Nordea.

Tarkista, että olet täyttänyt kaikki tähdellä * merkityt kohdat. Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys pankin suuntaan on suojattu.