Nordean Paneeli

Ideoita kuuvaavia piirroskuvia 

Liity Nordean paneeliin

Auta meitä parantamaan toimintaamme

Lue lisää ja liity

Auta meitä parantamaan toimintaamme

Jos haluat päästä vaikuttamaan Nordean tulevaisuuteen, liity Nordean paneeliin. Nordea Paneeli on avoin sekä Nordean nykyisille että uusille asiakkaille.

Kun olet paneelin jäsen, 

  • sinua pyydetään silloin tällöin osallistumaan verkkokyselyihin ja muihin tutkimuksiin.
  • saat suoran yhteyden Nordeaan: tuotteita ja palveluja koskevat näkemyksesi sekä ideasi välitetään suoraan vastuuhenkilöille.

Jos kiinnostuit, lue lisää ja ilmoittaudu mukaan.

Kiitos!

Liity Nordean paneeliin Mikä on Nordean paneeli? Liity Nordean paneeliin

Haluan osallistua!

 
 
 
Mikä on Nordean paneeli?
Miksi tällaisia paneeleja tarvitaan?
Vastaus:

Nordean menestys riippuu arvosta, jota me mielestäsi tuotamme. Haluamme varmistaa, että täytämme tarpeesi ja odotuksesi, ja siksi haluamme kuulla näkemyksesi muun muassa palveluistamme, tuotteistamme ja viestinnästämme.

Paneeleihin kuuluu sekä Nordean asiakkaita että muita henkilöitä.

Mitä minun on tehtävä?
Vastaus:

Lähetämme sinulle silloin tällöin sähköpostiviestejä (mahdollisesti myös tekstiviestejä), joissa sinua pyydetään osallistumaan verkkokyselyyn. Kyselyyn pääsee vastaamaan napauttamalla viestissä olevaa linkkiä. Voit päättää, haluatko vastata kyselyyn sinulle sopivana ajankohtana tai jättää vastaamatta. Saatamme myös ottaa yhteyttä sinuun ja kysyä, oletko kiinnostunut auttamaan meitä muilla tavoin, esimerkiksi osallistumalla ryhmäkeskusteluihin.

Pyydetäänkö minulta henkilötietoja?
Vastaus:

Toivomme saavamme osanottajilta eräitä perustietoja. Nämä tiedot liittyvät asiointiin yleisesti ja kiinnostukseen pankkiasioita kohtaan. Siksi ensimmäisessä kyselyssä esitetään muutamia vastaajaa koskevia kysymyksiä. Vastauksesi auttavat meitä varmistamaan, että sinua pyydetään osallistumaan vain omalta kannaltasi mielekkäisiin kyselyihin.

Vastauksesi tallennetaan aina turvallisesti. Voit lukea lisää henkilötietojen käsittelyä koskevista yleisistä ehdoista.

Huomaa, ettei sinulta pyydetä koskaan luottamuksellisia tietoja, kuten salasanoja tai tili- tai korttitietoja. Sinua ei myöskään pyydetä asentamaan tietokoneellesi mitään ohjelmistoja.

Alkaako minulle tulla roskapostia?
Vastaus:

Ei. Sinulle ei lähetetä mitään markkinointi- tai myynninedistämismateriaalia. Yhteystietojasi käytetään pelkästään paneeliin liittyvissä asioissa.

Pääsenkö näkemään kyselyjen tulokset?
Vastaus:

Lähetämme sinulle silloin tällöin tietoa paneelin antamasta palautteesta. Arvostamme mielipiteitäsi ja haluamme kertoa, millaisiin toimiin niiden pohjalta ryhdytään.

Miten minä hyödyn tästä?
Vastaus:

Pankista tulee sinun kannaltasi entistä hyödyllisempi ja arvokkaampi. Saat äänesi kuuluviin muita paremmin ja Nordea kuuntelee sinua. Joissakin kyselyissä on myös mahdollisuus voittaa palkintoja.

Voinko peruuttaa osallistumiseni?
Vastaus:

Tietenkin, milloin tahansa. Napauta vain linkkiä ”Haluan erota Nordean asiakaspaneelista” jossakin meiltä saamassasi sähköpostiviestissä.

Kuka vastaa tietojen keräämisestä ja analysoinnista sekä raportoinnista?
Vastaus:

Nordean Customer Insight -tiimi hoitaa tietojen keruun ja analysoinnin sekä raportoinnin.

Voinko vastata kyselyihin nimettömänä?
Vastaus:

Nordea takaa, että kyselyissä antamasi vastaukset käsitellään aina osana useiden henkilöiden antamia vastauksia, joten nimeäsi ja sähköpostiosoitettasi ei koskaan mainita raporteissa. Nimesi, sähköpostiosoitteesi ja tietyt perustiedot tallennetaan kuitenkin tietokantaamme. Näitä tietoja käsitellään turvallisesti ja luottamuksellisesti. 

Voit lukea lisää henkilötietojen käsittelyä koskevista yleisistä ehdoista.