Kyselykäytännöt Nordeassa

Haluamme kuulla mielipiteesi

Tavoitteenamme on parantaa Nordeaa jatkuvasti. Siksi meidän täytyy tietää, mitä mieltä asiakkaamme ja potentiaaliset asiakkaamme ovat palveluistamme.

Haluamme saada palautetta monenlaisilta henkilöiltä. Sinuakin saatetaan siksi pyytää osallistumaan kyselyihin. Toivomme, että vastaat niihin, mutta se ei tietenkään ole koskaan pakollista.

Jos päätät vastata kyselyihin, voit olla varma, että

  • emme koskaan pyydä luottamuksellisia tietoja, kuten luottokorttitietoja, tilinumeroja, salasanoja tai muuta vastaavaa
  • emme koskaan lähetä linkkejä ohjelmistoihin, joita pitäisi asentaa tietokoneelle.

Sinuun otetaan yleensä yhteyttä puhelimitse, verkkopankin kautta tai sähköpostitse.

Kyselyihin liittyvät sähköpostiviestit:

Nimettömyyttä koskevat periaatteet:

Jos olet osallistunut kyselyyn, jonka vastauksia ei käsitellä nimettöminä, Nordea voi

  • ottaa yhteyttä suoraan sinuun (joko puhelimitse tai kirjallisesti) kyselyyn liittyvissä asioissa
  • tietoja analysoidessaan yhdistää vastauksiasi muuntyyppisiin tietoihin, esimerkiksi asiakassuhteesi kestoa koskeviin tietoihin. Analyysien tuloksia ei koskaan raportoida yksilötasolla, vaan ainoastaan kokonaisuutena ja nimettömästi. Vastauksiasi ei koskaan käytetä markkinointiin.

Jos kadut osallistumistasi kyselyyn, jonka vastauksia ei käsitellä nimettöminä::

Jos kadut osallistumistasi kyselyyn, jonka vastauksia ei käsitellä nimettöminä, voit perua antamasi suostumuksen. Ota yhteyttä Nordeaan ja kerro, että haluat kyselyihin aiemmin antamiasi vastauksia käsiteltävän nimettöminä. Lähetä viesti osoitteeseen moc.aedron@thgisni 

Tietoa henkilötietojen käsittelystä

Nordea Pankki Suomi Oyj, rekisterinumero 516406-0120, on Nordean lukuun tehtävissä kyselyissä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä. Ennova A/S tai muut tutkimusyhtiöt voivat käsitellä henkilötietoja Nordea Pankki Suomi Oyj:n puolesta voimassa olevia salassapitosäännöksiä noudattaen.

Jos haluat tietää, mitä henkilötietojasi pankki käsittelee, voit pyytää tiedot kirjallisesti osoitteesta:

Nordea Pankki Suomi Oyj
2970 Asiakaspalvelun tuki
Henkilötietolain mukainen tarkistuspyyntö
Aleksis Kiven katu 3-5, VC443
00020 Nordea

Kyselyjen kautta kerättyjä henkilötietoja säilytetään enintään kolmen vuoden ajan siten, että ne eivät ole nimettömiä. Tämän jälkeen kaikki kyselyjen vastaukset muutetaan nimettömiksi.

Lue lisää Nordean henkilötietojen käsittelyä koskevista periaatteista.