Anna palaute

Lomake on palautteenantoa varten. Palautteesi perusteella kehitämme palveluamme ja tuotteitamme. Jos haluat hoitaa päivittäisiä pankkiasioitasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.

Siirry palautelomakkeelle

Kerro mielipiteesi

Lomakkeella voit kertoa oman mielipiteesi tuotteistamme ja palvelustamme. Asiakaspalvelu käsittelee mielipiteesi ja välittää sen tarvittaessa eteenpäin. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian, viimeistään 14 vuorokauden sisällä.

Kerro mielipiteesi

Muutoksenhakutahot

Mikäli et ole tyytyväinen valituksesi ratkaisuun, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen tai voit kääntyä ulkopuolisen muutoksenhakutahon puoleen.

Lue lisää muutoksenhakutahoista

Rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä ilmoittaminen

Tee ilmoitus rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä, kun epäilysi koskee mahdollista väärinkäytöstä tai epäeettistä toimintaa Nordeassa.

Lue lisää rikkomusepäilyn ilmoittamisesta