Kerro kokemuksesi palvelustamme

Haluamme palvella sinua mahdollisimman hyvin ja palautteesi on meille erittäin tärkeä. Olet meille arvokas. Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

Palautekanavat

Näin käsittelemme palautteesi

Asiakaspalvelu käsittelee palautteesi heti tai välittää sen eteenpäin selvitettäväksi. Jos saamasi ratkaisu palautteeseen ei tunnu oikealta, Nordean palveluasiamies on käytettävissäsi. Voit ottaa yhteyttä myös ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin, mikäli olet tyytymätön pankin antamaan ratkaisuun.

Tavoitteemme on, että vastaamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3 vuorokauden sisällä. Selvitystä vaativat palautteet hoidamme 14 vuorokauden sisällä.