Bästa kund,
Adressen för inloggningen har ändrats.
- Om du försökte logga in i Företagets Classic-nätbank, gå till adressen www.nordea.fiÖppnas i nytt fönster > Nätbanken > Företagets Classic-nätbank för att logga in. Vi har uppdaterat adressen för inloggningen i nätbanken.
- Om du försökte betala en e-faktura kan problemet bero på att webbförsäljaren inte har infört den nya adressen för e-faktura i sitt eget system. Kontakta webbförsäljaren.
- Om du försökte använda e-identifiering kan problemet bero på att tjänsteleverantören inte har infört den nya adressen för e-identifiering i sitt eget system. Kontakta tjänsteleverantören.
- Om du försökte betala med Nettiluotto kan problemet bero på att webbförsäljaren inte har infört den nya adressen för Nettiluotto i sitt eget system. Kontakta webbförsäljaren
Ytterligare information:
Nordea Business Centre 0200 2525 (lna/msa) mån–fre 9–16.30. Nordea Kundtjänst 0200 5000 mån–fre kl. 8–20 (lna/msa).
Nettiluotto: Nordea Finans Kundtjänst 0200 86211 mån-fre 8-18 (lna/msa)