Wallet Benefits – hitta dina nya kunder

Wallet Benefits är en praktisk lösning för att upprätthålla kundförhållanden och skaffa nya kunder med hjälp av riktade marknadsföringskampanjer.

Vad är Wallet Benefits?

Wallet Benefits ökar ditt företags synlighet och försäljning genom att rikta dina meddelanden till rätt kundgrupp vid rätt tidpunkt. Du kan planera, genomföra och optimera dina marknadsföringskampanjer behändigt med hjälp av vår mobilapp. Förmånerna ger din butik mer synlighet även på nätet vilket ökar försäljningen. Med förmånerna kan du också belöna dina kunder samt skaffa nya kunder.

Alla köp som gjorts med kort som Nordea beviljat (såsom Finnair-, Stockmann- och Tuohi-kort) intjänar poäng.

business owner in front of shop small overlay

two women working together small overlay

Hur få konsumenternas uppmärksamhet?

Konkurrensen hårdnar då traditionell handel övergår till nätet. Marknadsföringen digitaliseras och blir allt mer mångfasetterad. Många säljföretag använder traditionella some-kanaler, men de erbjuder inte nödvändigtvis en heltäckande inblick i ens kundkrets.

Det är både utmanande och dyrt att skapa och utveckla egna kundkanaler. Tack vare Nordeas omfattande kundkrets och kunderfarenhet erbjuder vi en förmånlig, skalbar och behändig lösning.

Så här funkar det

Wallet Benefits är en funktion i appen Nordea Wallet avsedd för säljföretag. I Wallet Benefits kan du skapa förmåner för dina kunder. 

Det finns två slags förmåner: engångsförmåner (genast tillgängliga för kunden) och ackumulerande förmåner (stämplar eller värde).  Riktade förmåner kan grunda sig till exempel på hur många gånger kunden har besökt din butik och hur mycket pengar hen har använt. Du kan också belöna dina trogna kunder och aktivera passiva kunder.  

Wallet-mockup

Pröva själv!

Vi erbjuder nu möjligheten att pröva Wallet Benefits till ett specialpris. Erbjudandet är i kraft under begränsad tid.

Öppnas i nytt fönster