Pahoittelemme aiheutunutta haittaa

Korvaushakemus

Tällä lomakkeella voit hakea korvausta Nordean häiriötilanteesta sinulle aiheutuneesta taloudellisesta vahingosta. Käsittelemme hakemukset niiden saapumisjärjestyksessä ja otamme sinuun yhteyttä mikäli tarvitsemme lisäselvitystä.

Vahingon korvaamisen edellytyksenä on, että voimme selvityksen perusteella todeta, että palvelussamme esiintyneestä häiriöstä on aiheutunut taloudellista vahinkoa.

Vahingon tiedot

 

Korvauksen hakijan tiedot

 

Mikäli haet korvausta henkilönä, täytä vain oma nimesi. Mikäli haet korvausta yritykselle, täytä myös yrityksen nimi.
Mikäli haet korvausta henkilönä, täytä vain syntymäaikasi. Mikäli haet korvausta yritykselle, täytä myös yrityksen Y-tunnus.