Palautekyselyssä esille tulleita asioita

Kiitos vastauksista palautekyselyymme, jonka lähetimme uutiskirjeellä loppuvuodesta. Kiitos myös monista juttuehdotuksista sekä muusta palautteesta ja parannusehdotuksista, joihin paneudumme ajan kanssa.

Henkilökohtaisiin kysymyksiin, joissa ei ollut mukana yhteystietoja, emme voi vastata.

Tapaamiset konttorissa ja verkossa

Tarjoamme Premium-palvelua Premium-konttoreissamme. Konttorissa voit tavata omaa varainhoitajaa samoin kuin varainhoidon lakimiestä. 

Digitaalisia asiointipalveluja kehitetään ajan ja vaivan säästämiseksi kaikkialla yhteiskunnassa. Ne ovat myös osa Nordean palveluvalikoimaa.

Sijoitusasioissa henkilökohtainen tapaaminen koetaan tärkeäksi – moni kuitenkin toivoo tapaavansa varainhoitajansa henkilökohtaisesti verkossa. Verkkotapaamiseen tarvitset tietokoneen, internet-yhteyden, puhelimen ja pankkitunnukset. Verkkotapaamisen avulla voimme tavata myös muulloin kuin perinteisenä virka-aikana.

Nordea Investor toimii internetissä

Nordea Investorissa voit tehdä toimeksiantoja ja käydä kauppaa osakkeilla ja rahastoilla, seurata omaa salkkuasi ja markkinoita sekä tutkia monipuolisia raportteja, katsauksia ja suosituksia. 

Investoriin pääset osoitteessa investor.nordea.fi tai mobiili- ja verkkopankin kautta. Sitä ei siis tarvitse ladata. Se toimii tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella, jossa on nettiyhteys ja internetselain. 

Voit muuttaa palvelun sisältöä omien tarpeidesi mukaisesti. Esimerkiksi voit tilata tekstiviesti- ja sähköpostihälytykset kurssimuutoksista ja uusista yhtiöanalyyseistä.

Saat palvelun maksutta käyttösi, kun käytössäsi on Säästäjän ja Sijoittajan kaupankäyntipalvelu.

Kirjaudu Nordea Investoriin pankkitunnuksilla osoitteessa investor.nordea.fi. Kirjautumislinkki on sivun oikeassa ylänurkassa. 

Lue lisää osoitteessa nordea.fi/investor.

Asiakaspalvelumme auttaa 

Oman yhteyshenkilösi lisäksi tietoa asioinnista ja palveluistamme saat nordea.fi-sivuilta tai soittamalla Nordea 24/7-asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm) ma-su 24 h/vrk. Nopeutat palveluun pääsyä, kun tunnistaudut pankkitunnuksilla.

Chat on pikaviestipalvelu, jossa neuvoja on paikalla vastaamassa ajantasaisesti, mikä takaa nopean avun. Verkko- ja mobiilipankissa voit chatata tunnistautuneena myös henkilökohtaisista, päivittäisistä pankkiasioistasi 24/7 ja yleisistä pankkiasioista nordea.fi-sivun chatin kautta
ma-pe 8-22.