Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Viisi vinkkiä arjen pankkiasiohin

Tunnuslukukortti poistuu käytöstä ja mobiilipankista voi soittaa. Opastamme sinua asioiden digitaalisessa hoidossa.

Paperinen tunnuslukukortti vaihtuu digitaalisiin välineisiin

Tunnuslukukortin käyttö loppuu vuoden vaihteen tienoilla, ja sen korvaavat tunnuslukusovellus ja tunnuslukulaite. Jos sinulla ei vielä ole kumpaakaan, kannattaa toimia nyt. 

Tunnuslukusovelluksen otat käyttöösi lataamalla sen sovelluskaupasta älypuhelimeen tai tablettiin. Sen avulla kirjaudut myös kätevään mobiilipankkiimme. Jos sinulla ei ole sopivaa älylaitetta, voit tilata tunnuslukulaitteen verkkopankista. Se on pienikokoinen laite, ja se lähetetään sinulle postipaketissa. 

Lue tarkemmin pankkitunnuksilla kirjautumisestaAvautuu uuteen ikkunaan

Opastamme sinua digiasioinnissa

Kun tarvitset apua digiasioissa, tule milloin tahansa konttoriimme. Autamme sinut alkuun ja opastamme palveluiden käyttöönotossa ja käyttämisessä.

Saatat kohdata nordealaisia opastajia myös kirjastoissa ja kauppakeskuksissa opastamassa halukkaita pääsemään tutuiksi digitaalisten palveluiden kanssa.

Lue lisää digineuvonnastammeAvautuu uuteen ikkunaan

Mobiilipankki helpottaa arkea

Päivittäiset raha-asiat hoidat sujuvasti mobiilipankissa. Mobiilipankissa näet tiliesi ja korttiesi tapahtumat, maksat laskut näppärästi, tarkistat lainojesi tiedot, seuraat sijoitustesi kehitystä ja otat nopeasti yhteyttä Nordea 24/7 -asiakaspalveluumme.

Viimeisimmät uutuudet mobiilipankissa

• Näytä tunnusluku - voit siis tarkistaa korttisi tunnusluvun maksutta.

• Jaa kuitti tilitapahtumasta – voit lähettää sähköisen maksutositteen maksetusta maksusta suoraan mobiilipankista eteenpäin esimerkiksi sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Lue tarkemmin mobiilipankistaAvautuu uuteen ikkunaan

Premiun 24/7, soita mobiilipankista 

Arkisin päiväaikaan soittaessasi Nordean numeroon 0200 3000 (pvm/mpm) sinulle vastaa joku meidän Premium-asiakkaiden tarpeisiin erikoistuneista neuvojista. Nopeasti Premium-palvelu avautuu sinulle, kun soitat mobiilipankista, jolloin olet valmiiksi tunnistautunut. Voit myös tunnistautua pankkitunnuksillasi puhelun alussa.

Tavoitat 24/7-asiakaspalvelijamme myös chat-palvelussa, joka on käytössä mobiili- ja verkkopankissa. 

Lue lisääAvautuu uuteen ikkunaan 

Käteistäkin joskus tarvitaan

Premium-asiakkaanamme voit tilata nyt maksutta käteistä rahaa haluamaasi Postin toimipisteeseen. Rahat toimitetaan postivakuutettuna lähetyksenä kuudessa päivässä. 

Ostostesi yhteydessä voit nostaa käteistä pankkikortillasi; sinua palvelevat K-Kaupat, Tokmannit sekä R-Kioskit.

Lue tarkemminAvautuu uuteen ikkunaan 


Lisätietoa palveluistamme, pankkitunnuksista sekä verkko- ja mobiilipankista saat nordea.fi-sivuilta tai soittamalla Nordea 24/7 -asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm) ma–su 24 h/vrk.