Premium Asiakaspalvelu

Tervetuloa Premium Asiakaspalveluun

Voit hoitaa monia pankkiasioitasi kätevästi mobiilissa ja verkkopankissa. Kun tarvitset apua arjen pankkiasioiden hoidossa, saat puhelimella nopeasti yhteyden asiantuntijaan.

Soittaessasi Premium Asiakaspalveluun arkisin päiväaikaan sinulle vastaa Premium-asiakkaiden tarpeisiin erikoistunut neuvoja. Tämä Premium-palvelu avautuu sinulle helpoimmin, kun soitat mobiilipankin kautta. Valitse mobiilipankista Tuki > Soita. Silloin olet jo valmiiksi tunnistautunut.

Voit soittaa myös palvelunumeroomme 0200 3000 (pvm/mpm). Tällöin Premium-palvelu avautuu sinulle, kun tunnistaudut pankkitunnuksillasi puhelun alussa. 

Puhelun aikana voit ottaa kaikki pankkiasiasi esille. Voimme esimerkiksi tarkistaa, että koko perheesi asiointi on hyvässä hoidossa. Keskustelemme mielellämme myös varainhoidon suunnitelman ajantasaisuudesta. Varaamme sinulle tarvittaessa ajan varainhoitajalle samoin kuin Premium-rahoitustiimin asiantuntijoille. 

Premium Asiakaspalvelussa hoituvat esimerkiksi:

  • maksu- ja luottokortteihin liittyvät asiat, kuten uuden kortin tilaus ja korttimuutokset, rinnakkaiskorttitilaukset

  • tilisiirrot ja tilitapahtumien tarkastaminen ja selvitykset

  • mobiili- ja verkkopankin sekä tunnuslukusovelluksen käytön opastus

  • luottotapahtumien tarkistamiset / selvittelyt

  • alaikäisten pankkiasiat


Pankkitunnuksilla tunnistautuneena pääset nopeasti Premium-asiakkaiden palveluun erikoistuneelle neuvojalle.

  • soittamalla mobiilipankin kautta Tuki-osiosta
  • soittamalla suoraan numeroon 0200 3000 (pvm/mpm)

Näin soitat Nordeaan - tutustu myös Seniorilinjaan

Katso kaikki Premium-asiakkaan edut