Palvelun kirjautumissivun osoite on muuttunut

Hyvä asiakkaamme,

Osoite johon yritit kirjautua on muuttunut.

  • Jos yritit kirjautua Yrityksen Classic-verkkopankkiin, kirjaudu verkkopankkiin osoitteessa www.nordea.fi  > Verkkopankki >Yrityksen Classic-verkkopankki. Olemme päivittäneet verkkopankin sisäänkirjautumissivun osoitteen.
  • Jos yritit käyttää e-maksua, vika saattaa olla siinä, ettei verkkokauppias ole muuttanut e-maksun uutta osoitetta omaan järjestelmäänsä. Ota yhteyttä verkkokauppiaaseen.
  • Jos yritit käyttää e-tunnistetta, vika saattaa olla siinä, ettei palveluntarjoaja ole muuttanut e-tunnisteen uutta osoitetta omaan järjestelmäänsä. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan.
  • Jos yritit maksaa ostoksen Nettiluotolla, vika saattaa olla siinä, ettei verkkokauppias ole muuttanut Nettiluoton uutta osoitetta omaan järjestelmäänsä. Ota yhteyttä verkkokauppiaaseen.
  • Nordea Rahoituksen Portaaliin ja verkkopalveluihin kirjaudut Nordea Rahoituksen verkkosivujen kautta www.nordearahoitus.fiAvautuu uuteen ikkunaan / Verkkopalvelut / Yritysasiakkaat > Yrityksen Classic-verkkopankki.

Lisätietoja:
Nordea Business Centre 0200 2121 Ma-su 24h/vrk (pvm/mpm) Nordea Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu 0200 3000 Ma-su 24h/vrk (pvm/mpm)

Nettiluotto: Nordea Rahoituksen Asiakaspalvelu 0200 86210 Ma-pe 8-18 (pvm/mpm)

Myyjäyhteistyön helpdesk P. 09 165 89850 Ma-pe klo 9-16 (pvm/mpm)


Bästa kund

Adressen för inloggningen har ändrats.

  • Om du försökte logga in i Företagets Classic-nätbank, gå till adressen www.nordea.fi > Nätbanken > Företagets Classic-nätbank för att logga in. Vi har uppdaterat adressen för inloggningen i nätbanken. 
  • Om du försökte betala en e-faktura kan problemet bero på att webbförsäljaren inte har infört den nya adressen för e-faktura i sitt eget system. Kontakta webbförsäljaren.
  • Om du försökte använda e-identifiering kan problemet bero på att tjänsteleverantören inte har infört den nya adressen för e-identifiering i sitt eget system. Kontakta tjänsteleverantören.
  • Om du försökte betala med Nettiluotto kan problemet bero på att webbförsäljaren inte har infört den nya adressen för Nettiluotto i sitt eget system. Kontakta webbförsäljaren

Ytterligare information:
Nordea Business Centre 0200 2525 (lna/msa) mån–fre 9–16.30.
Nordea Kundtjänst 0200 5000 mån–fre kl. 8–20 (lna/msa).

Nettiluotto: Nordea Finans Kundtjänst 0200 86211 mån-fre 8-18 (lna/msa)


Dear customer

The address you tried to log into has changed.

  • If you tried to log into Corporate Classic Netbank, log into Netbank at www.nordea.fi Netbank > Corporate Classic Netbank. We have updated the address to Netbank’s login page.
  • If you tried to use the e-payment, the reason for the failure may be that the online merchant has not changed the e-payment’s new address in its system.
  • If you tried to use the e-identification, the reason for the failure may be that the service provider has not changed the e-identification’s new address in its system. Please contact the service provider.
  • If you tried to use the Nettiluotto, the reason for the failure may be that the online merchant has not changed the Nettiluotto’s new address in its system. Please contact the service provider.

Further information:
Nordea Business Centre, tel 0200 26262, Mon–Fri 9.00–16.30 (local network charge/mobile call charge) 

Nordea Personal customers’ Customer Service, tel 0200 70 00, Mon–Fri 10.00–16.30 (local network charge/mobile call charge)

Nettiluotto: Nordea Finance Customer Service 0200 86210 Mon-Fri 8-18 (local network charge/mobile call charge)