Palveluasiamies

Toivomme mielipiteitä ja palautetta – näin pystymme parhaiten kehittämään palveluamme!

Nordeassa toimii palveluasiamies joka huolehtii siitä, että asiakkaiden mielipiteet, ideat ja palautteet tulevat otetuksi huomioon ja käsitellyksi asianmukaisesti.

Asiakkaiden mielipiteet ja ehdotukset auttavat meitä parantamaan palveluamme. Palaute voi koskea esim. palveluaikojamme, kirjeitämme, asiakaspalvelua konttoreissa ja puhelimessa tai verkkopankin toimivuutta. Palveluasiamiehen tehtävä on kerätä tätä tietoa ja huolehtia, että sitä hyödynnetään kaikkialla Nordeassa.

Palautteet ovat tärkeitä

Palautteet auttavat pankkia tunnistamaan ja korjaamaan virheitä, jotka ehkä muuten jäisivät huomiotta. Palvelutilanteeseen liittyvä ongelma hoidetaan mieluiten siellä, missä virhe on syntynyt. Tämän vuoksi asiakaspalautteet ohjautuvat ensisijaisesti asiakkaan omaan konttoriin tai palvelusta vastaavalle yksikölle. Jos sinulla on kysymyksiä liittyen pankkiasiointiisi, ole yhteydessä Asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm) ma-su 24h/vrk.

Palveluasiamies on asiakkaan käytettävissä ja tulee jälkikäteen mukaan selvittämään asiaa, mikäli konttorin tekemä ratkaisu ei tunnu oikealta. Palveluasiamies siis arvioi hoidettiinko ongelmatilanne pankin puolelta korrektisti ja hyvän pankkitavan mukaisesti.

Palveluasiamies
2219 Household
00020 NORDEA

palveluasiamies@nordea.fi