Nordean palveluasiamies

Mikäli olet jo tehnyt valituksen, mutta et ole tyytyväinen Nordea Asiakaspalvelusta saamaasi ratkaisuun, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen. Palveluasiamies arvioi hoidettiinko valitus pankin puolelta oikein ja hyvän pankkitavan mukaisesti. Voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen tällä lomakkeella, tai postitse Palveluasiamies, Satamaradankatu 5, 00020 Nordea.

Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys pankin suuntaan on suojattu.

Sinua saattaisi kiinnostaa myös

Kerro kokemuksesi palvelustamme

Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

Lue lisää palautteen antamisesta

Anna palaute

Lomake on palautteenantoa varten. Palautteesi perusteella kehitämme palveluamme ja tuotteitamme. Jos haluat hoitaa päivittäisiä pankkiasioitasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.

Siirry palautelomakkeelle

Tee valitus

Lomake on valituksen tekemistä varten. Asiakaspalvelu käsittelee valituksesi tai välittää sen eteenpäin selvitettäväksi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian, viimeistään 14 vuorokauden sisällä.

Siirry valituslomakkeelle