Kerro kokemuksesi palvelustamme

Meille on tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä. Olemme kiinnostuneita asiakkaidemme palvelukokemuksista Nordeassa.

Palautekanavina toimivat:

  • Nordea.fi-sivustolla oleva Palautelomake
  • Konttoreissa saatavilla olevat palautelomakkeet
  • Puhelimitse Nordea Asiakaspalvelu 0200 3000 (pvm/mpm) ma-su 24h/vrk

Näin käsittelemme palautteesi

Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen.

Ota yhteyttä palveluasiamieheen

Aina pankin tarjoama ratkaisu ei tyydytä asiakasta. Silloin asian selvittelyä voi jatkaa pankista riippumattoman neuvonnan tai viranomaisen kanssa.

Ota yhteyttä pankista riippumattomaan muutoksenhakutahoon