Anna palaute

Lomake on palautteenantoa varten. Palautteesi perusteella kehitämme palveluamme ja tuotteitamme. Jos haluat hoitaa päivittäisiä pankkiasioitasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.

Siirry palautelomakkeelle

Tee valitus

Lomake on valituksen tekemistä varten. Asiakaspalvelu käsittelee valituksesi tai välittää sen eteenpäin selvitettäväksi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian, viimeistään 14 vuorokauden sisällä.

Siirry valituslomakkeelle

Muutoksenhakutahot

Mikäli et ole tyytyväinen valituksesi ratkaisuun, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen tai voit kääntyä ulkopuolisen muutoksenhakutahon puoleen.

Lue lisää muutoksenhakutahoista

Rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä ilmoittaminen

Tee ilmoitus rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä, kun epäilysi koskee mahdollista väärinkäytöstä tai epäeettistä toimintaa Nordeassa.

Lue lisää rikkomusepäilyn ilmoittamisesta