Tule asiakkaaksi verkossa

Tervetuloa Nordeaan

Asiakkaaksi verkossa -palvelu on sinulle helppo ja kätevä tapa tulla asiakkaaksemme. Tarvitset Osuuspankin, Danske Bankin, Aktian, S-Pankin tai Ålandsbankenin pankkitunnukset, suomalaisen passin tai henkilökortin sekä matkapuhelimen hakemuksen täyttämiseen. Lisäksi sinun tulee olla täysi-ikäinen Suomessa asuva henkilö ja luottotietosi tulee olla kunnossa. Saat käyttöösi pankkitunnukset (maksutta ensimmäiset 12 kuukautta) ja käyttötilin.

Asiakkaaksi verkossa Asiakasedut Asiakkaan tunteminen Nordean konsernirakenteen yksinkertaistaminen Asiakkaaksi verkossa

Asiakkaaksi verkossa

Asiakkaaksi tulo sisältää kolme vaihetta:

  1. Täytät hakemuksen palvelussa ja lähetät sen Nordeaan sähköisesti.
  2. Käsittelemme hakemuksesi seuraavan pankkipäivän kuluessa. Kun hakemuksesi on hyväksytty, saat tekstiviestin, jossa sinua pyydetään kirjautumaan uudelleen Asiakkaaksi verkossa -palveluun.
  3. Tämän jälkeen saat käyttöösi Nordean Pankkitunnukset (maksutta ensimmäiset 12 kuukautta) ja Käyttötilin.

Muita pankkipalveluita tai esimerkiksi kortteja voit avata verkkopankissa tai Nordea Asiakaspalvelussa.

Pankkitunnuksilla voit käyttää muun muassa verkkopankkia, Nordean mobiilipankkia tai tunnistautua Nordea Asiakaspalvelussa. Käyttääksesi pankkitunnuksia e-tunnistautumiseen toisen osapuolen palveluihin, tulee henkilöllisyytesi ensin varmistaa henkilökohtaisesti konttorissa. Varaa aika tapaamiseen soittamalla 0200 3000 Nordea 24/7:ssa.

Huom.: Jos et ole täysi-ikäinen Suomen kansalainen, et voi hakea asiakkuutta verkossa. Sen sijaan voit soittaa Nordea 24/7 -asiakaspalveluun tai käydä Nordean konttorissa.

Asiakasedut

Käyttämällä Tule asiakkaaksi verkossa -palvelua tulet Nordean Etuohjelman Perustasolle tai jos olet 18-28-vuotias - Check-in-asiakkaaksi. Tutustu Nordean Etuohjelmaan ja asiakasetuihin.

Saat pankkitunnukset käyttöösi maksutta ensimmäiset 12 kuukautta. Tämän jälkeen hinta määräytyy etuohjelman mukaisesti. Check-in-, Avain- ja Premium Banking- asiakkaana käytät pankkitunnuksia maksutta.

Asiakkaan tunteminen

Miksi pankki kysyy?

Pankilla on lakiin perustuva velvoite tunnistaa asiakkaansa. Tunteminen turvaa asiointisi ja estää väärinkäytökset.

Kysymme Tule asiakkaaksi verkossa -palvelussa monenlaisia asioita, koska haluamme tuntea sinut ja ymmärtää elämäntilanteesi.

Lue lisää Asiakkaan tunteminen – Miksi pankki kysyy?

Nordean konsernirakenteen yksinkertaistaminen

Nordean konsernirakenteen yksinkertaistaminen

Nordea Pankki Suomi Oyj on tehnyt päätöksen sulautumisesta Nordea Bank AB (publ) kanssa. Sulautumisen jälkeen (suunnitelman mukaan 2.1.2017) palveluntarjoajana Suomessa on Nordea Bank Ab (publ), Suomen sivuliike. Palveluihin, sopimusehtoihin tai palveluhintoihin sulautumisella ei ole vaikutusta.  

Lisätietoja Nordean konsernirakenteen yksinkertaistamisesta ja sulautumissuunnitelmasta.

Kysy neuvojiltamme

Lady advisor standing by desk 

Askarruttaako jokin pankkiasia mieltäsi?

Valitse sinulle sopivin vaihtoehto.

Woman by computer 

Vaihda Nordeaan

Pankin vaihto Nordeaan on helppoa.