Varaa matka luottokortilla
Varmista, että luotto riittää
Tarkista maarajaus ja turvaraja
Lataa Nordean mobiilipankki
Ota mobiilimaksaminen käyttöön
Käytä ja säilytä korttia oikein
Muista myös käteinen

Kortin katoaminen reissussa

Jos korttisi katoaa, varastetaan tai sen tiedot kopioidaan

  1. Sulje korttisi väliaikaisesti tai pysyvästi Nordean verkko- tai mobiilipankissa. Voit myös sulkea kortin soittamalla numeroon +358 20 333Avautuu uuteen ikkunaan.
  2. Jos korttiasi on käytetty väärin: Tee korttireklamaatio, jonka avulla voit saada menettämäsi rahat takaisin.

Uuden kortin tilaaminen ulkomailla

Jos tarvitset uuden kortin kadonneen kortin tilalle jo reissussa, voit hakea uutta korttia Nordean verkko- tai mobiilipankista.

Saat uuden kortin digitaalisesti käyttöön jo ennen kuin fyysinen kortti saapuu kotiin. Uusi korttisi löytyy ensin virtuaalisena Nordean mobiilipankissa, josta voit lisätä sen helposti puhelimeen ja aloittaa mobiilimaksamisen

Jos muuta ikävää sattuu reissussa

Nordea Gold -kortilla saat kattavan matkavakuutuksen ulkomaille, kun maksat vähintään 75 % matka- ja majoituskuluista kortin luotto-ominaisuudella.

Ulkomaanmatkavakuutus löytyy myös Nordea Premium, Finnair Plus Mastercard, Nordea Platinum ja Nordea Black -korteissa.

Usein kysytyt kysymykset