Hoidat pankkiasiasi helposti ja turvallisesti

Kehitämme verkkopankkia yhdessä asiakkaidemme kanssa. Kerro omat  kehitysideasi - ne pääset antamaan verkkopankin Palaute-kohdassa. 

  • Hoidat kaikki pankkiasiasi verkkopankissa. Kuitenkin joissakin kohdissa ohjaamme sinut vielä toistaiseksi vanhaan verkkopankkiin. 
  • Sivuilla liikkuminen on helppoa. Näet heti yhteenvetosivulla pankkiasiasi yhdellä silmäyksellä ja pääset eteenpäin entistä vähemmillä klikkauksilla.
  • Verkkopankkiin kirjaudut Nordea ID -sovelluksella, Nordea ID -laitteella tai  tunnuslukulaitteella. Lue aina huolellisesti, mitä Nordea ID -sovellus pyytää sinua vahvistamaan.
Kirjautuminen ja käyttö
Tukea aloitukseen
Mikä on kirjautumistunniste?
Palvelut
Ehdot ja hinnat
Teknistä tietoa
Katso video

Käyttöönotto

Tarvitset käyttäjätunnuksen sekä Nordea ID -sovelluksen, Nordea ID -laitteen tai tunnuslukulaitteen

Verkkopankki toimii netissä ja sinne pääset nordea.fi/verkkopankki-osoitteesta. Verkkopankkiin kirjaudut entistäkin turvallisemmin. 

Tarvitset vain internet-yhteyden, Nordean käyttäjätunnuksen ja joko älypuhelimessa toimivan Nordea ID -sovelluksen, Nordea ID -laitteen tai tunnuslukulaitteen. Kaikki täyttävät viimeisimmät turvallisuusvaatimukset. 

Käyttäessäsi Nordea ID -sovellusta riittää, että muistat PIN-koodisi. Sovellus laskee taustalla kertakäyttöisiä tunnuslukuja ja välittää ne suojatusti pankille.  Nordea ID -laite ja tunnuslukulaite puolestaan ovat kevyitä, pienikokoisia ja kulkevat kätevästi mukana esimerkiksi lompakon korttitaskussa. Myös näiden käyttö on suojattu PIN-koodilla. 

Katso ohjeet, kuinka otat käyttöön palveluihin kirjautumiseen tarvittavat käyttäjätunnuksen ja Nordea ID -sovelluksen, Nordea ID -laitteen tai tunnuslukulaitteen. 

Lue lisää Nordea ID -sovelluksesta ja sen käyttöönotosta

Lue lisää Nordea ID -laitteesta tai tunnuslukulaitteesta ja niiden käyttöönotosta

Usein käytettyjä palveluita

Tilit

Näet sekä henkilökohtaiset että yrityksesi tilit verkkopankissa; näet kaikki tilit, joihin sinulla on käyttöoikeudet. Voit vaihtaa näkymän henkilökohtaisista tileistä yrityksen tileihin napauttamalla omaa nimeäsi sivun oikeassa yläkulmassa.

Tiliotteet

Tiliotteet saat Talous-välilehdeltä Tilit ja tapahtumat -kohdasta. Valitse tili, jolloin linkki tiliotteisiin näkyy tilivalikon alla.

Voit viedä tilitapahtumia esim. Exceliin. Löydät latauspainikkeen tulosta-painikkeen vierestä Tilit ja tapahtumat -osiosta valittuasi haluamasi tilin.

Tilille annat nimen Talous-välilehden Tilit ja tapahtumat -kohdassa valitsemalla tili, jolle haluat antaa nimen. Muista tallentaa tekemäsi muutokset.

Verkkotapaaminen

Verkkotapaamiseen pääset osallistumaan Tuki -välilehdeltä. Voit lisätä liitetiedostoja neuvojalle lähettämiisi viesteihin Uusi viesti -näytöllä kohdassa lisää liitetiedosto. Sopimukset allekirjoitat Profiilin alta kohdasta Asiakirjat > Allekirjoita sopimukset ja asiakirjat.

Kun sinulla on kysyttävää pankkiasioistasi, neuvojamme vastaavat kysymyksiisi nopeimmin chatissa.

Maksunsaajaluettelo

Verkkopankin ja mobiilipankin maksunsaajaluettelot ovat keskenään samat ja niihin tehdyt muutokset päivittyvät kumpaankin.

Kirjaamme sinut automaattisesti ulos verkkopankista, jos et ole käyttänyt sitä 5 minuuttiin.

Kysymyksiä ja vastauksia verkkopankin käytöstä

Löysitkö etsimäsi?

Tule asiakkaaksi verkossa

Tule asiakkaaksi verkossa