Verkkopankin varayhteys on käytössä viimeistä päivää 12.9.2016

Varayhteyden sulkeuduttua voit hoitaa pankkiasiasi turvallisesti ja helposti verkkopankissa tai mobiililaitteeseen ladattavalla mobiilipankilla. Verkkopankin varayhteys ei ole enää käytettävissä 13.9.2016 lähtien.

Myös Nordea 24/7 palvelee henkilöasiakkaita ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä numerossa 0200 3000 (pvm/mpm*).

  • Palveluaika ma-su 24h/vrk ** 
  • Ulkomailta soitettaessa +358 200 3000 (ulkomaan puhelun hinta).

*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu

**) Lainsäädännön ja teknisten toiminta-aikojen vuoksi, öisin ja viikonloppuisin toimeksiantoja voidaan toteuttaa rajoitetusti.

Lue lisää mobiilipankista http://www.nordea.fi/lataaAvautuu uuteen ikkunaan

Lue kysymykset ja vastaukset
Miksi varayhteys suljetaan?Verkkopankin varayhteyden sulkeminen on osa Nordean yksinkertaistamishanketta ja IT-järjestelmien uudistustyötä. Vanhojen palveluiden sijaan resurssit kohdistetaan muun muassa nykyisen verkkopankin uudistamiseen ja mobiilipalveluiden kehittämiseen.
Milloin voin viimeisen kerran käyttää varayhteyttä?Viimeistä päivää verkkopankin varayhteys on käytettävissä 12.9.2016. Tämän jälkeen varayhteys ei ole enää käytettävissä.
Missä kanavissa Nordea informoi lopetuksesta?Nordea tiedottaa palvelun sulkeutumisesta Verkkopankin uutisissa, Nordean verkkosivuilla sekä varayhteyden Hyödyllistä tietoa -osiossa.
Mitä teen, jos verkkopankki eikä mobiilipankki toimi?Tällaiset tilanteet ovat harvinaisia. Jos asiasi on kiireellinen, soita Nordea 24/7 -palveluun. Mietimme sitten yhdessä, kuinka asia ratkaistaan. Maksujen maksamiseen ja tilitapahtumien tarkistamiseen voit käyttää myös maksuautomaatteja.
Vaikuttaako varayhteyden sulkeminen pankkitunnuksiini?Varayhteyden sulkeminen ei vaikuta pankkitunnuksiin millään tavalla. Jatkossa voit hoitaa pankkiasiasi turvallisesti ja helposti verkkopankissa tai mobiililaitteeseen ladattavalla mobiilipankilla.
Mobiilipankin lisäksi suosittelemme lataamaan Nordea tunnusluvut -sovelluksen, joka kulkee kätevästi mukana mobiililaitteessasi.
Olen tottunut käyttämään varayhteyttä, mitä voin nyt käyttää?Varayhteyden sulkeuduttua voit hoitaa pankkiasiasi turvallisesti ja helposti verkkopankissa tai mobiililaitteeseen ladattavalla mobiilipankilla.
Haluan käyttää verkkopankkiani useammassa ikkunassa yhtä aikaa, missä tämä onnistuu?Sijoitusten hoitamiseen verkkopakissa voit pitää vain yhden Säästöt ja sijoitukset -välilehden auki kerrallaan. Jos haluat käyttää sijoitusten hoitamisessa kahta istuntoa samanaikaisesti, voit pitää auki sekä verkkopankkia että Nordea Investoria.
Esimerkkitilanne: Asiakas seuraa pörssimarkkinoita Nordea Investorista, mutta syöttää toimeksiannon tai maksaa laskuja verkkopankissa.
Onko verkkopankille jotain muuta vaihtoehtoista kanavaa pankkiasioiden hoitoon?Käytössäsi on laaja palveluverkostomme. Voit hoitaa pankkiasioitasi muun muassa konttoreissa, mobiilipankissa, maksuautomaateilla sekä Nordea 24/7 -palvelussa.