Raportoi huijausyritys

Jos olet vastaanottanut sähköpostitse häiriöviestin, joka on tehty näyttämään siltä kuin se olisi lähetetty Nordeasta, voit välittää sen edelleen alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Poista sen jälkeen viesti avaamatta siihen liitettyä linkkiä tai tiedostoa.

Raportoi huijausyrityksestä

Huomaa, että 

  • yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen ei voi lähettää häiriöviesteihin liittyviä kysymyksiä, vaan sitä käytetään ainoastaan huijausepäilyjen raportointiin.
  • sähköpostiisi ei vastata, mutta lähettämääsi tietoa voidaan hyödyntää haitallisten verkkosivustojen jäljittämiseksi ja sulkemiseksi.

Jos olet luovuttanut asiakastunnuksiasi vääriin käsiin, ota heti yhteyttä ja soita Nordea Asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella soita sulkupalveluun 020 333 (24 h/vrk) ja ulkomailta +358 20 333 (24 h/vrk).